Nakon članka objavljenog 2. travnja 2015. na stranicama Danas.hr pod naslovom KRAH CROATIA AIRLINESA Ostaju li Hrvati bez svoje nacionalne aviokompanije?, Croatia Airlines putem odvjetničkog društva Mihočević & Bajs uputila je zahtjev za objavu ispravka objavljene informacije:
***
1. U potpunosti je netočan naslov teksta "KRAH CROATIA AIRLINESA Ostaju li Hrvati bez svoje nacionane aviokompanije?“ Točno je da Croatia Airlines posluje stabilno te da je uspješnim provođenjem programa restrukturiranja ostvarena poslovna dobit dvije godine zaredom, u 2013. i 2014. godini. 2. Netočna je tvrdnja iznesena u nadnaslovu koja glasi ,,Rasprodaja imovine“, kao i tvrdnja u podnaslovu prema kojoj je ,,Croatia Airlines započela rasprodaju svoje imovine...“. Ne radi se o ,,rasprodaji imovine“ nego o provođenju mjera vlastitog doprinosa u sklopu programa restrukturiranja, a što je obveza kompanije prema pravilima Europske komisije. 3. Netočan je naslov teksta u okviru ,,Sve manja flota, sve manje letova...“, a netočna je i tvrdnja iz teksta prema kojoj ,,CA sve više smanjuje broj letova i flotu“. Točno je da je Croatia Airlines u sklopu programa restrukturiranja bila obvezna smanjiti kapacitet na tržištu, što je učinjeno u početku 2013. godine kada je prizemljen jedan zrakoplov Airbus, a broj letova smanjen je za oko 6,3 posto. Od tada do danas, dakle u razdoblju od dvije godine, kompanija raspolaže istim brojem zrakoplova i obavlja isti broj letova na godišnjoj razini, a pritom bilježi trend povećanja broja putnika. 4. Potpuno je neutemeljena tvrdnja da ,,kompanija Croatia Airlines od prošle godine više nije regionalni lider jer joj je tu titulu preuzeo srbijanski nacionalni avioprijevoznik Air Serbia“. Nejasno je na temelju čega je donesen takav zaključak, koji nije potkrijepljen niti jednom konkretnom činjenicom ili pokazateljem. Tvrdnja da su to “pokazali podaci o poslovanju dvaju kompanija za 2014. godinu“ nije točna jer su poslovna izvješća Croatia Airlinesa javno i transparentno objavljena na službenim stranicama tvrtke i dostavljena su svim nadležnim institucijama, dok se na internetskim stranicama Air Serbie posljednje dostupno izviješće odnosi na 2012. godinu, a ni iz drugih vjerodostojnih izvora nije moguće doći do podataka o poslovanju te tvrtke za 2013. i 2014. godinu. S obzirom na to poslovne rezultate Croatia Airlinesa i Air Serbie nije moguće usporediti pa se nameće zaključak da je autor teksta samoinicijativno i bez argumenata imenovao tvrtku Air Serbia regionalnim liderom, navodi se u priopćenju Croatia Airlinesa.