DIO NOVOG ZAGREBA OSTAO BEZ TRAMVAJA IDUĆIH GODINU I POL DANA: /

Radovi na rotoru u 'ozbiljnijoj' fazi

Image
Foto: screenshot/Jutarnji list

Od danas kreću ozbiljni radovi zbog rekonstrukcije Remetinečkog rotora, čime kreće jedan od najvećih prometnih zahvata u Zagrebu unazad nekoliko godina.

6.8.2018.
8:47
screenshot/Jutarnji list
VOYO logo

Baš kao što je i najavljeno danas počinje obustava tramvajskog prometa kroz pola Novoga Zagreba na godinu i pol dana. Iako će preko Save voziti izvanredna autobusna linija, mnogi građani strepe od prometnog kolapsa.

Izgled novog rotora

Iz smjera Jadranske avenije sagradit će se cesta uz sami savski nasip, a druga prometnica ići će iz Avenije Dubrovnik pa po zelenoj površini i parkiralištu Zrinjevca. Obje ceste imat će izlaz na Jadranski most, kao i na spojnicu kojom će se povezati istok i zapad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ZAGREBAČKI HDZ: /

'Građanima Novog Zagreba ugrožena je kvaliteta života rekonstrukcijom Remetinečkog rotora'

Image
ZAGREBAČKI HDZ: /

'Građanima Novog Zagreba ugrožena je kvaliteta života rekonstrukcijom Remetinečkog rotora'

“Izvodit će se radovi gradnje tunela istok – zapad na -1 razini u duljini od cca 280 metara s dvije odvojene tunelske cijevi. Rampe na sjevernoj strani kružnog toka, Jadranski most – Jadranska avenija, te Avenija Dubrovnik – Jadranski most, proširuju se za jednu voznu traku i prema projektu imaju četiri vozne trake.”

“Samo raskrižje bit će semaforizirano, novim prometnim rješenjem isključeno je preplitanje automobila u samom kružnom toku”, rekli su u Gradu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na novim zaobilaznim cestama bit će ograničena brzina na 40 kilometara na sat, a ujedno će biti zabranjen promet vozilima težima od pet tona i višima od 3,5 metra. Novi rotor bi u promet trebao biti pušten 30. prosinca 2019. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo