Prema svemu sudeći, hrvatski bi građani već na idućim parlamentarnim izborima zastupnike birali preferencijalnim glasovanjem.
Članovi Predsjedništva SDP-a po izlasku sa sjednice rekli su kako će se o ovom pitanju pokušati postići konsenzus s najjačom oporbenom strankom, no ako to ne bude moguće, u izmjene se ide bez njih., javlja HRT.
Od monetizacije autocesta se ne odustaje
Na pitanje razmišlja li se o odustajanju od monetizacije autocesta, uglavnom odgovaraju da ona ide dalje. Eventualno će se odustati budu li ponude niže od tri milijarde eura.
A premijer Zoran Milanović odlučio je na sve načine pokušati javnosti objasniti da u ovom trenutku davanje hrvatskih autocesta u koncesiju nema alternative. Odgovarajući na pitanja građana na Twitteru rekao je kako ukoliko ne uđemo u taj proces, građani će još 25 godina vraćati dugove i stranim bankama tako platiti ukupno osam milijardi eura.
Kada koncesionar odmah uplati naknadu najveći dio duga Hrvatskih autocesta bi bio odmah vraćen i time bi izjegli dugotrajno plaćanje kamata za kredite koji postoje. Državi bi ostao sav novac od trošarina, oko 60 milijardi kuna u 25 godina.