HŽ SE HVALIO PRED NOVINARIMA DA ČISTE DAN I NOĆ, IZ SINDIKATA IH OPTUŽILI: /

'Samo manipuliraju, vlakovi za Split i dalje ne voze'

Image
Foto: PIXSELL
25.2.2018.
13:00
PIXSELL
VOYO logo

Nakon što su jučer mediji prenijeli da su dvije tvrtke HŽ-a zaratile zbog vlakova koji su satima stajali u snijegu na relaciji Zagreb - Split i obrnuto jer ondje nije očišćen snijeg i nakon što je HŽ Putnički prijevoz upro prst u HŽ Infrastrukturu zbog nečišćenja i ralica koje stoje nesikorištene, danas je HŽ Infrastruktura pozvala novinare da pokaže koliko je orna.

Image

HŽ-ove TVRTKE ZARATILE ZBOG ČIŠĆENJA SNIJEGA: Vlakove blokirali snježni zanosi, pruge zametene, a ralice stoje neiskorištene

Image

HŽ-ove TVRTKE ZARATILE ZBOG ČIŠĆENJA SNIJEGA: Vlakove blokirali snježni zanosi, pruge zametene, a ralice stoje neiskorištene

Novinarske ekipe su provozali snjegočistačem i pružnim vozilom od Ogulina do Moravica, kako bi se uvjerili da se i ta, jedna od najtežih dionica, kao i cijela željeznička mreža redovito čiste i održavaju, piše Dnevnik.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

"Radi se o jednoj od najzahtjevnijih dionica, a koja se, kao i cijela željeznička mreža, redovito čisti i održava kako bi se osiguralo funkcioniranje željezničkog prometa u ovim ekstremnim uvjetima koji su zahvatili cijelu zemlju", poručili su iz HŽ Infrastrukture, dodajući da su sve dežurne ekipe i strojevi danonoćno na terenu.

No, u Sindikatu strojovođa Hrvatske tvrde da baš nije tako kako u Infrastrukturi navode. Štoviše, ističu da u Infrasrukturi manipuliraju medijima. "Vlakovi za Split i dalje ne voze, a obrazloženje HŽ Infrastrukture da je pruga očišćena, ali da oni preporučuju da lakši vlakovi, poput 'nagibnog', ne prometuju je još jedan pokušaj manipulacije", upozorava predsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske, Nenad Mrgan te dodaje kako bi bilo vrlo čudno da vlak od 90-ak tona izleti sa savršeno očišćene pruge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, podsjetimo, dvije nove ralice koje bi trebale zamijeniti stare već neko vrijeme stoje. Njihova nabava krenula je još 2015, a od kraja siječnja sve do sada čeka se odgovor Agencije za sigurnost željezničkog prometa koja bi Infrastrukturi trebala izdati rješenje i time pustiti ralice u promet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo