HTZ ZAHVALJUJE STRANIM TURISTIMA KOJI SU LJETOVALI U HRVATSKOJ: /

Za 13 inozemnih tržišta osmislili su zasebne kampanje

Image
Foto: izvor: HTZ
16.9.2020.
18:46
izvor: HTZ
VOYO logo

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu promotivnu kampanju "Thank You" koju provodi na društvenim mrežama želeći se zahvaliti inozemnim turistima što su ove godine odabrali Hrvatsku za odmor. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta: Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Italiji, Mađarskoj, Belgiji, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj i Velikoj Britaniji.

Image
GRČKA I TURSKA VEĆ IMAJU STRATEGIJU ZA IDUĆU TURISTIČKU SEZONU, A HRVATSKA? /

'Nama su sada ključne ove tri stvari'

Image
GRČKA I TURSKA VEĆ IMAJU STRATEGIJU ZA IDUĆU TURISTIČKU SEZONU, A HRVATSKA? /

'Nama su sada ključne ove tri stvari'

U fokusu Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka

"Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, poručivši kako je u dosadašnjem dijelu godine Hrvatsku posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U fokusu "Thank you" kampanje HTZ-a prvenstveno su Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, odnosno tržišta koja su, uz domaće goste, u ovoj godini ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj. Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zahvale na jezicima ciljanih tržišta

Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.

U navedenim zemljama, uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, bit će organizirane i nagradne igre na društvenim mrežama, a dobitnici će moći osvojiti poklon paket hrvatskih suvenira.

Nakon kampanje "Thank you", Hrvatska turistička zajednica krenut će s provedbom promotivnih aktivnosti za posezonu, tijekom koje će u fokusu biti nautika, kontinentalna ponuda, eno-gastronomija te ponuda hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo