"Dakle, današnji broj tih utjecajnih dnevnih novina, koje žele biti ozbiljne i koje u svom žanru imaju najveću čitalačku publiku u državi, izašao je s omotom koji je u cijelosti reklama. Informativni sadržaj potpuno je uklonjen da bi se objavio komercijalni", kažu u HND-u.
"Time je vodstvo Večernjeg lista, u stopostotnoj varijanti, ostvarilo najcrnje strahove hrvatskih novinara i zainteresirane javnosti odakle se dugo i neprestano upozorava da paktiranje medijskih vlasnika i uređivačkih politika s oglašivačima zbog što veće zarade bespovratno ugrožava integritet novinarstva te dovodi do pada povjerenja u medije i pada tiraža.
Umjesto da čuva obraz profesije koja treba prvenstveno služiti interesima publike i općeg dobra, ovakvo novinarstvo, kakvo su nam danas pokazali odgovorni ljudi u Večernjem listu, funkcionira kao trgovačka kuća u kojoj je apsolutno sve na prodaju.
HND stoga poziva vodstva svih hrvatskih medija da se ne povode za ovakvim primjerom", piše u priopćenju koje potpisuje presjednik HND-a Zdenko Duka.
Vezani članci:
arti-201103230504006 arti-201105030797006 arti-201002120564006