Hrvatske autoceste krenule su u projekt dogradnje najprometnijeg dijela mreže autocesta koji bi mogao početi već 2020. i trajati dvije godine. Kreće rekonstrukcija najprometnijeg dijela hrvatske cestovne mreže - 26 kilometara dugačke zagrebačke obilaznica, koja ostvaruje prosječni godišnji dnevni promet od 51.000 vozila.
Kako piše list, u Hrvatskim autocestama krenuli su u projekt dogradnje trećeg traka na zagrebačkoj obilaznici. Predsjednik uprave HAC-a Boris Huzjan kazao je da je proširenje kolnika obilaznice nužno zbog povećanja njene propusne moći te da je potrebna dogradnja od Jankomira od Ivanje Reke u ukupnoj dužini od 24,5 kilometara. On objašnjava da je ionako potrebno obnoviti kolnik na obilaznici pa su u HAC-u zaključili da je onda najbolje da se u sklopu tih radova i proširi kolnik na treći trak. Pri tome sama obnova kolnika čini 50 posto ukupne investicije, piše Večernji list.
Investicijska vrijednost projekta se procjenjuje na 850 milijuna kuna, a radovi na obnovi i proširenju obilaznice, prema grubim procjenama u HAC-u, mogli bi početi za dvije godine.
"Projekt proširenja obilaznice od životne je važnosti i njime pokazujemo drugačiji pristup koji HAC sad ima što se tiče ulaganja u autoceste. Ulaganjem u obilaznicu, koja sad ima previše prometa, čime će se povećati njena propusna moć za 30 posto, moći ćemo, što se tiče tog dijela mreže naših autocesta, biti mirni sljedećih 20 godina", poručuje Huzjan.