Nakon što su se, zbog dvomjesečnog zaključavanja od ožujka do svibnja, nekako uspjeli podignuti na noge, ugostitelji i dalje muku muče s problemima zbog koronavirusa.
Naime, drugi val pandemije ponovno im je zadao glavobolje. Za razliku od početka godine, kada su vrata ugostiteljskih objekata bila zaključana, a prihodi znatno pali, sada im je dopušteno raditi, međutim, velikom broju zaraženih osoba proporcionalan je i strah građana, koji sve više izbjegavaju boravak u zatvorenom prostoru, pa tako i u restoranima, piše Glas Slavonije.
U takvim se okolnostima dostava hrane pokazala slamkom spasa.
Osijek preplavili dostavljači
"Vikendom još kako-tako, no preko tjedna posjet je vrlo slab. Gosti se sve više okreću dostavi, no nije isto kada naruče hranu u kuću ili sjednu kod nas za stol. Svi bismo voljeli imati pune restorane, no svjesni smo situacije i opasnosti koja prijeti, ne samo gostima nego i osoblju, prilikom većih okupljanja. Srećom, tu je dostava. Poslujemo sa sve tri dostavljačke tvrtke, i to se pokazalo punim pogotkom. Spas, zapravo, jer bi bez dostave malo koji restoran preživio", kazao je voditelj jednog osječkog restorana Matija Franjić.
Kao i u većini gradova, i Osijek su, tako preplavili, dostavljači. Uz restorane koji imaju vlastitu dostavu, tu je više dostavljačkih servisa, koji funkcioniraju putem mobilnih aplikacija kao i taksi preko Ubera. Korisnik preko njih može naručiti hranu iz osječkih restorana koji nude dostavu, a preko nekih i gotovo bilo što drugo: namirnice iz dućana, piće, lijekove... Preko aplikacije korisnik odabere restoran i hranu. Nakon narudžbe dobije okvirno vrijeme dostave, obično 30-ak minuta.