HOĆE LI BITI JOŠ PROMJENA? / Fuchs potvrdio: 'Obavezna cjelodnevna nastava kraća za sat vremena - nikad nije bila intencija da budu do 17 sati'

Image
Foto: Robert Anic/Pixsell

Projekt će se eksperimentalno provoditi iduće četiri godine, od rujna 2023. do lipnja 2027. godine

23.4.2023.
22:48
Robert Anic/Pixsell
VOYO logo

Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs potvrdio je u nedjelju da je, nakon provedene javne rasprave o cjelodnevnoj nastavi, odlučeno da će obavezni dio cjelodnevne nastave biti kraći sat vremena, što znači da će učenici obavezno bitiu školi do 14 sati, a ne do 15 sati kako je prije bilo planirano.

"Promjena konkretno je da će sva djeca biti više manje obavezna biti u školi do 14 sati, znate da je prije bilo do 15 sati, a moram naglasiti kako nikad nije bila intencija da budu do 17 sati", objasnio je ministar Fuchs za Dnevnik Nove TV.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OD 8 DO 17 /

Kraće ćete vi biti na poslu, nego djeca u školi! Kreće eksperimentalna cjelodnevna nastava: 6 novih predmeta, nema domaće zadaće...

Image
OD 8 DO 17 /

Kraće ćete vi biti na poslu, nego djeca u školi! Kreće eksperimentalna cjelodnevna nastava: 6 novih predmeta, nema domaće zadaće...

Rekao je i kako se "učinilo sve" da bude nešto manje obaveza za djecu i nastavnike, a da model i koncepcija cjelodnevne škole ostane ista.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja predstavilo je u ožujku Javni poziv osnovnim školama za podnošenje prijava za sudjelovanje u eksperimentalnom programu Osnovna škola kao cjelodnevna škola u kojemu će od jeseni sudjelovati 50 škola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Javni poziv otvoren je do kraja travnja, a projekt će se eksperimentalno provoditi iduće četiri godine, od rujna 2023. do lipnja 2027. i odnosi se na učenike od prvog do osmog razreda.

Šest novih predmeta, više tjelesnog, geografije, matematike i hrvatskog, bez domaćih zadaća neki su od detalja programa cjelodnevne škole, a svake godine provodit će se analize kako bi se mogli vidjeti rezultati takve eksperimentalne primjene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan od glavnih ciljeva tog koncepta je da učenici, u okviru obaveznog dijela trajanja škole, imaju definiran period i prostor gdje će raditi dodatno na poboljšanju svojih znanja i kompetencija i utvrđivanja onoga što su učili.

Učitelji informatike pobunili su se zbog nove satnice svog predmeta u sklopu cjelodnevne nastave jer, kažu, jedan sat je premalo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Informatika ostaje kako je bila", komentirao je ministar Fuchs nezadovoljstvo učitelja informatike.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo