Novi terminal Međunarodne zračne luke Franjo Tuđman mogao bi, u trenucima pojačanog prometa "pucati po šavu".
Novi terminal ima i samo 13 stajanki za zrakoplove, dok ih stari ima 22; novi terminal ima 14 izlaza, a stari 18. Također, parkirne pozicije za avione su poprilično uske, pa će servisna vozila morati čekati red da dođu do zrakoplova, rekli su za Večernji list, pojedinci dobro upućeni u tijek testiranja novog terminala. To su samo neki od problema koji se vezuju uz funkcioniranje novog terminala.
Trenutačno stanje novog terminala izaziva duboku zabrinutost, i to prije svega zbog održavanja kvalitete postojećeg reda letenja Croatije Airlinesa, s pripadajućim operativnim troškovima”, navedeno je u preliminarnom izvještaju hrvatske nacionalne aviokompanije za 2016. godinu koje je izrađeno u veljači ove godine, piše Večernji list.
Prva testiranja prometnih procesa novoga terminala provedena su potkraj prošle godine, i čini se da su pokazala da novi terminal ima dosta problema s kojima bi se avioprijevoznici i putnici mogli suočiti no, kako navodi Večernji list, službena izjava uskoro slijedi.