nova usluga /

Doris Pinčić Rogoznica: ‘Obožavam Huawei zato što se brine za nas korisnike’

Image
Foto: PROMO

Otkako je pokrenuta kampanja “Huawei Cares”, vlasnici pametnih telefona imaju manje briga

17.7.2019.
16:52
PROMO
VOYO logo

Nije tajna da apsolutno svi vlasnici pametnih telefona paze na svoje uređaje jer je riječ o stvarčicama kojima se svakodnevno koristimo.

Međutim, dosta ljudi, unatoč brizi i pažnji, nehotice ipak ošteti svoj mobitel. Najčešća stvar koje se događa jest ošećeno staklo na zaslonu mobitela, što izluđuje korisnike iz dva razloga. Prvi je taj što je zamjena stakla na mobitelu skupa, a drugi je taj što se većina vlasnika brine da bi se oštećenje moglo proširiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Takve situacije s kampanjom Huawei Cares postaju prošlost. Riječ je o novoj usluzi zahvaljujući kojoj će svi novi vlasnici Huaweijevih pametnih telefona iz P30 serije (P30 Pro, P30 i P30 lite) kupljenih od 10. do 31. srpnja ove godine steći pravo registriranja na Huawei Cares uslugu. U roku od 12 mjeseci od trenutka registracije korisnici će tako moći iskoristiti jednu besplatnu zamjenu zaslona ili zamjenu stražnjeg poklopca u slučaju oštećenja uređaja, i to potpuno pouzdano i besplatno.

Ovakvim pristupom kompanije oduševljena je i Huaweijeva ambasadorica Doris Pinčić Rogoznica, naša poznata glumica i televizijska voditeljica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PROMO

“Prije nešto više od desetak godina mobiteli su postali gotovo dostupni svima, ali pouzdano znam da u čitavom tom razdoblju nisu svima bili dostupni servisi, a pogotovo ne zamjena stakla na pametnim telefonima u posljednjih četiri ili pet godina. Više puta sam svjedočila slučajnom napuknuću zaslona na telefonu. Grozan je osjećaj kad znaš da si određnu svotu novca dao za uređaj koji si pazio i čuvao, ali je, eto, slučajno skliznuo dok izlaziš iz auta ili dok s pretrpanim vrećicama iz trgovina ulaziš u kuću… Neopisiv je osjećaj tuge i razočaranja kad ti se slučajno razbije novi mobitel. Prvo ste tužni, a zatim u strahu jer ne znate hoćete li uspjeti sanirati štetu, hoćete li izgubiti podatke i sl.”, kazala je Pinčić Rogoznica.

“Mislim da je kampanja Huawei Cares svojevrsni presedan u svijetu mobilne industrije. Pa to je slično situaciji da vam nakon kupljenog auta njegov proizvođač jamči za zamjenu najdragocjenijeg dijela ako dođe do oštećenja. U svakom slučaju, iznimno sam ponosna što i sama imam mobitel Huawei kojim sam - prezadovoljna!! Lijepo je biti dio ove velike i solidarne obitelji”, dodala je Pinčić Rogoznica.

Također, treba naglasiti da uz Huawei Cares, korisnici Huaweijevih pametnih telefona mogu računati i na Huawei Dane servisa svakog zadnjeg četvrtka, petka i suboteu mjesecu. Dani servisa održavaju se u odabranim servisnim centrima, a korisnici će pritom moći potpuno besplatno nanijeti zaštitni film na zaslon te ostvariti i do 20 posto popusta na sve izvanjamstvene popravke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo