HRVATSKI 'BREND' /

Direkt je proučio kako krademo u Hrvatskoj: Prevarant najčešće ima 50 godina, a u firmi iz koje krade ima dugi staž

Najveći gubitak od prevara, prema istraživanju Marka Rakara, je u ugostiteljstvu, veleprodaji i bankama i osiguranjima

26.5.2022.
22:22
VOYO logo

Nakon nogometa - druga stvar koja je u Hrvatskoj jako popularna. Kriminal i to gospodarski. Muljanje s natječajima, preplaćivanje, podmićivanje, pogodovanje kumovima, utaje poreza, ja tebi sredim posao, ti mojoj kćeri kupiš auto ili mi urediš kuću s bazenom.

Ono za što su osuđeni i mnogi župani i gradonačelnici pročelnici gradskih ureda i vlasnici mnogih trgovačkih lanaca i poduzetnici i direktori. Ono što je hrvatski brend. Ono što se događa i u državi i u županijama i u velikim i u malim kompanijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I sad konačno imamo istraživanje o tome kako krademo. 124 slučaja prevare koji su se dogodili u zadnje dvije godine, i to u bankama, graditeljskim firmama, hotelima, skladištima, dućanima i poljoprivredi i u državi i u osiguranjima - sve je to proučio Marko Rakar.

Zaključio je da hrvatski prevarant ima 50 godina, muškarac je, u firmi iz koje krade ima dugi staž, i u 70% slučajeva ima suučesnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prije nego se otkrije prevara traje 8 mjeseci, državna je uprava spora, treba da im malo dulje, 5 godina da se razotkrije.

Prevaranti ukradu oko 750.000 kuna prosječno, firma gubi 13% prihoda, a najveći gubitak od prevara je u ugostiteljstvu, veleprodaji i bankama i osiguranjima.

I baš to Protupravno prisvajanje imovine je najčešći oblik prijevare (52 posto slučajeva), potom mito i korupcija (31 posto), a treći najpopularniji oblik prijevare Hrvata je kibernetički kriminal (22 posto).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike