Međunardona znanstvena konferencija /

Communication Management Forum 2019 pokreće raspravu o potencijalima brendiranja Hrvatske

Image
Foto: communication management forum

Konferencija će dati odgovore na pitanja u kojoj mjeri je komunikacija ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda

9.5.2019.
11:20
communication management forum
VOYO logo

Treće izdanje međunarodne znanstvene konferencije Communication Management Forum 2019, koja okuplja 200-tinjak znanstvenika i stručnjaka iz područja komunikacija, brendiranja, marketinga i turizma, održat će se 10. i 11. svibnja 2019. pod nazivom „U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend“. Tijekom dva dana konferencije bit će izloženo više od 140 znanstvenih radova. Vrijednost ove znanstvene konferencije prepoznala je i predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović, koja je svojim pokroviteljstvom potvrdila važnost teme brendiranja Hrvatske.

Nacionalno brendiranje kroz komunikacjiu

Communication Management Forum 2019 održava se u organizaciji Edward Bernays University Collegea, visokog učilišta koje izvodi studijske programe iz komunikacija i turizma, te partnera. Konferencija će dati odgovore na pitanja u kojoj mjeri je komunikacija ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda te kako Hrvatska može iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: communication management forum

Konferenciju će otvoriti ugledni stručnjaci iz PR-a, korporativnih komunikacija i brendiranja – prof. dr. sc. Krishnamurthy Sriramesh sa Sveučilišta u Coloradu, znanstvenik iz područja komunikacijskog menadžmenta, i prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, voditeljica radne skupine Predsjednice Republike Hrvatske za kreiranje identiteta i brenda Hrvatske. Uz to, prvog dana Foruma održavaju se i dva okrugla stola. Prvi okrugli stol potaknut će raspravu o tome može li Hrvatska postati kulturni, gospodarski i politički brend zahvaljujući predsjedanju Europskom unijom 2020., dok će drugi okrugli stol ukazati na to kako multinacionalne kompanije vide Hrvatsku u međunarodnom okruženju.

Znanstvenici i stručnjaci koji sudjeluju na oba dana konferencije svojim će izlaganjima nastojati doprinijeti procesu stvaranja jedinstvenog hrvatskog brenda, a značaj njihovog doprinosa potvrdit će i tri posebne nagrade koje će biti dodijeljene pojedincima za ukupan znanstveni doprinos odnosima s javnošću i komunikologiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razvoj znanosti

Po prvi puta konferencija će ove godine imati i studentsku sekciju u kojoj će 39 studenata s hrvatskih visokih učilišta izložiti 23 znanstvena rada iz područja odnosa s javnošću, komunikacija, marketinga i brendiranja. Najbolja studentska izlaganja tročlani stručni žiri nagradit će posebnom nagradom.

Na proteklim izdanjima Communication Management Foruma sudjelovalo je gotovo 300 znanstvenika i stručnjaka s područja komunikacijskog menadžmenta i srodnih znanstvenih disciplina. Kao organizator ovog znanstvenog skupa Edward Bernays University College nastoji pružiti doprinos razvoju hrvatske i međunarodne akademske znanosti na područjima komunikacijskog i turističkog menadžmenta.

Recenzirani radovi s ovogodišnjeg Foruma bit će objavljeni u dvojezičnom zborniku radova krajem 2019. Radovi s najboljim recenzijama naći će se u posebnom izdanju međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo