Na koridoru 5c, za milijardu i 180 milijuna kuna izgrađen je most preko rijeke Drave koji svaki dan čeka svoje otvorenje iako i dalje vodi - nikamo. Riječ je o mostu izgrađenom kao dio autoceste koje neće biti, piše RTL.
U Ministarstvu prometa tvrde kako za izgradnju pune autoceste nema odgovarajućih uvjeta te da će na tom mjestu biti izgrađena tek dvosmjerna brza cesta, dok most koji sada ne vodi nikamo ima čak šest traka.
SAMO KRATKOROČNA KORIST: Evo zašto je Vladin potez oko autocesta potpuno pogrešan
Fazna gradnja autoceste, pak, podrazumijeva gradnju jednog kolnika od Belog Manastira do mosta Drava. Dogradnja u puni profil autoceste izvodit će se kad dođe do povećanja prometa.
"Nema dovoljno prometa? Kako će ga i biti kad cesta ne vodi nikamo?"
U Županiji odlukom Ministarstva ne skrivaju nezadovoljstvo. Ističu da to što nema dovoljno prometa ne može biti razlog za odustajanje od gradnje autoceste. "Neki govore da ovdje nema dovoljno prometa na cesti A5, ali čisto logičko razmišljanje nam nameće pitanje 'kako će ga i biti kad za sada ta cesta ne vodi nikamo?'. Vidimo i Pelješki most, vidimo i izgradnju cesta u Istri, i u drugim dijelovima Hrvatske, dok se ovo pitanje koridora 5c razvlači već previše godina", prokomentirao je dožupan Dragan Vulin.
I vozači bi radije vozili po boljoj cesti, međutim čini se da će ona pričekati još nekoliko godina, jer za 33 kilometra od Osijeka do Mađarske još ni otkup zemljišta nije priveden kraju.
Ministar Butković: “Nastaljva se s izgradnjom Pelješkog mosta jer je vrlo bitan za gospodarski razvoj”