Saborska i gradska zastupnica GLAS-a Anka Mrak-Taritaš izjavila je kako na zagrebački rotor dolazi 100.000 automobila pa će gužvi, ako ih i ne bude na rotoru, biti na sljedećim semaforima. Ocjenjuje da je jedino rješenje - gradnja mosta.
"Sve što se radi u gradu Zagrebu je dobro da se radi, svaka 'poboljšica', svaka rupa koja je zakrpana, svaki dužni metar novog vodovoda", rekla je.
Ističe da je u ovom trenutku bitna stvar u Zagrebu izgradnjanovog mosta, od kojega smo, smatra, četiri do pet godina daleko. "I stoga ovaj rotor neće riješiti problem koji je trebao riješiti", tvrdi Mrak-Taritaš.
Objasnila je da se svemu što se napravi mora znati smisao te da se ne može na kući samo popraviti krov, a sve drugo ostaviti staro. "Tako je i s rotorom. I tu će i dalje biti problema", ocijenila je i upozorila na visoku cijenu radova na obnovi rotora.
Komentirala je i fotografije obnovljenog Mosta slobode u Zagrebu koji je "obnovljen odozgo, a odozdo se i dalje raspada".
"Nečinjenje, dugogodišnje ignoriranje, uvijek vam dođe na naplatu. Kompletna infrastruktura koja se nalazi na cestama ili autocestama, a to su mostovi i vijadukti, moraju se kontinuirano obnavljati. Tako na Krčkom mostu stalno imamo radove iz jednostavnog razloga što se stalno mora raditi. Ako godinama niste radili, onda stvari dolaze na naplatu", objašnjava Mrak-Taritaš.
Kad je riječ o mostovima, kaže da se napravi ono što se prvo vidi, stavi novi asfalt, uredi se ograda i sve ostalo.
"Ali, prioritet je raditi na mostovima kontinuirano, a to traži znanja, iskustva i kvalitetne radove. Traži i radnike koji su spremni to napraviti, a i financijska sredstva", rekla je.