Stručnjakinja za komunikacije Milica Vučković smatra kako su upravo društvene mreže na scenu vratile bivšu premijerku, a današnju saborsku zastupnicu Jadranku Kosor. No, tvrdi da ne koriste svi taj potencijal kao ona, piše HRT.
Tako primjerice dvije najveće stranke online alate koriste kao mjesto na kojem će veličati sebe ili napadati druge u predizbornoj kampanji. Najprije su SDP-ovci izvukli lapsus Tomislava Karamarka u emisiji "Javna stvar". Pa je domoljubna koalicija brzo odgovorila montažom Milanovićeva govora i turbofolk pjesme.
Uvredljivi crteži i fotografije na privatnom profilu glasnogovornika
Glasnogovornica SDP-a Danica Juričić Spasović, pak, primjer je onoga što u kampanji ne bi trebalo činiti jer je na svom privatnom profilu dijelila uvredljive fotografije i crteže. Njena stranka, uz Most, a tek potom Živi zid i HDZ u rujnu su bili najaktivniji u internetskoj kampanji. Štoviše, SDP i Živi zid mreže koriste i za dvosmjernu komunikaciju.
"Što se tiče Facebook stranice HDZ-a, oni ne odgovaraju na upite i komentare korisnika, što ne znači da ne postižu rezultate - treba istaknuti podatak da su upravo u zadnje vrijeme među 5 stranica s najvevećim rastom broja stranica", pojasnio je za HRT dr. sc. Hrvoje Jakopović, viši asistent na smjeru Novi mediji, FPZG. Dodajmo svemu da svaka društvena mreža ima svoju zakonitost, a heštegom #Ankajemrak Anka Mrak Taritaš dobro je spojila Twitter i ideju preferencijalnih glasova.
HRT/Danas.hr