Pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva rada i poduzetništva i Hrvatske gospodarske komore Heraklea, organizira 6. po redu Mystery shopping dan, 18. veljače u Zagrebu u Hotelu Antunović od 9:00 do 13:00 h.
Nakon pet izuzetno uspješnih mystery shopping dana Heraklea, prva hrvatska agencija specijalizirana za mystery shopping, priprema potpuno novi koncept pod motom Vrijednost za novac.
Osim brze registracije, zanimljivih predavanja domaćih i inozemnih stručnjaka i atraktivnih nagrada sponzora te obrnutog redoslijeda samog eventa, sudionike očekuje i tzv. Speeddating networking kako bi u kratkom roku mogli upoznali sve ostale sudionike, a kotizacija se plaća nakon eventa, onoliko koliko sudionici budu smatrali da im dobivene informacije vrijede.
Gosp. Adrian Barbu iz Rumunjske pokazat će nam na nizu internacionalnih slučajeva iz različitih djelatnosti kako oboriti kupca s nogu primjenom mystery shoppinga, edukacije i motivacije djelatnika, a gđa Amra Hašimbegović iz Bosne govorit će o tome što zaista znači odlična usluga i ima li ona i kakve veze s gostoljubivošću. Čut ćemo i iskustva tajnih učenika, kao i iskustvo Splitske banke o tome može li se usluga i kako standardizirati.
Heraklea će prezentirati i peti puta zaredom jednom od poduzeća dodijeliti Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge. Više informacija i prijave dostupne su na http://www.heraklea.hr/
Posjetite i http://heraklea.blog.hr .