Dok jedni čine sve kako bi se Napster zauvijek ugasio, smatrajući ga direktnom prijetnjom uobičajenoj manijakalnoj predbožićnoj kupovini, drugi izdaju manifeste o slobodi virtualnog prostora naglašavajući kako bi glazbene izdavačke kuće trebale napokon prestati brinuti o siguronosnim mjerama i početi davati ljudima ono što stvarno žele, a to je glazba bilo gdje i bilo kada.
Napster, ovaj virtualno neutralni site koji je dakle samo skretničar mp3 glazbenih snimaka različitih vlasnika, u stvari omogućuje ljudima da brzo, jednostavno i besplatno dođu do onoga što žele.
Međutim kada je riječ o božićnim poklonima, sudeći prema tržišnim brojevima, posao oko prodaje "materijalnih" CD izdanja ide više negoli dobro. Jer tko je vidio da svojim bližnjima i daljima poklanjate ispržene CD-e ignorirajući osobnu nostalgičnu potrebu za ukrasnim papirom i sjajnom mašnicom.
Stoga bi pitanje možda moglo glasiti - pojačava li Napster božićnu prodaju? Sudeći prema američkim tržišnim izvješćima iz predhodnog Halloween šopinga Jay-Z sa prodanih 558.000, Outkast sa 525.000 i U2 427.000 prodanih primjeraka novih albuma nisu osjetili nikakvu virtualnu prijetnju. Kao primjer u prvom šoping tjednu ovogodišnjih praznika možemo navesti gotovo nevjerojatan podatak rap/rock bandita Limp Bizkt čiji je novi album "Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water" prodan u rekordnih 1.05 milijuna primjeraka.
Većina marketinških stručnjaka i vlasnika trgovačkih lanaca glazbenog sektora smatra da digitalni downloading u vrijeme darivanja gubi na svojoj snazi, ali to još uvijek ne rješava velik problem autorskih prava i naplaćivanja besplatnih downlodova.