Uber se obratio svojim korisnicima i javnosti upozorivši da će prijedlog koji je pred vijećnicima, ako bude usvojen, značiti smanjeni izbor prilikom odabira preferiranog načina kretanja po gradu. "Smanjen izbor u konačnici znači povećane cijene za lokalne potrošače. Također, ograničit će mogućnosti lokalnog stanovništva za novim poslom kao profesionalnih vozača, unatoč porastu potražnje za uslugama prijevoza potaknuto povećanim brojem dolazaka stranih turista u ovaj sjajan grad i zemlju", kažu u Uberu.
"Uber će nastaviti s radom u Zagrebu te se zalažemo za usluživanje lokalnih putnika i vozača na najvišoj mogućoj razini, dok ovim putem komuniciramo našu zabrinutost oko novih prijedloga jer vjerujemo kako bi regulativa trebala odražavati potrebe građana Zagreba, turista i nove tehnologije", napominju.
Velika popularnost
Izdvajaju da je tijekom posljednjih šest mjeseci više od sto tisuća ljudi otvorilo njihovu aplikaciju diljem cijele Hrvatske.
Nadalje, u posljednjih nekoliko mjeseci turisti iz više od 46 zemalja svijeta koji su posjetili Zagreb također su koristili Uber.
Negativni učinak predloženih ograničenja na nove taksi dozvole utjecati će na ekonomski rast cijelog sektora usluga autotaksi prijevoza, no i na daljnji ekonomski rast grada Zagreba. Turizam kao gospodarska grana nastavlja rasti u Hrvatskoj kao i Zagrebu, a ove godine samo u kolovozu Zagreb je posjetilo 140.000 turista, što predstavlja rast od 14,5%.
Zagreb još uvijek zaostaje u odnosu na ostale gradove središnje Europe. Na primjer, u Bratislavi posluje oko 3.000 taksista ili 6 taksista na 1000 građana, dok u Varšavi 13.000 taksista pruža svoje usluge, odnosno 7,7 taksista na 1000 građana. U Zagrebu posluje otprilike 1200 taksista, odnosno 1,7 taksista na 1000 građana, pišu iz Ubera koji su građane i svoje korisnike da podijele informacije o tome što grad planira izglasati te se tome usprotive.