ZAGREB VOLI UBER: / Popularni servis u dva tjedna privukao 8000 novih korisnika

Image

Nakon dva tjedna od pokretanja Ubera, popularnog servisa za prijevoz, Zagreb je postao jedan od najbrže rastućih gradova u Europi s neočekivano velikim razinama potražnje po cijelome gradu.

5.11.2015.
11:25
VOYO logo

Uber se pohvalio kako je njihova aplikacija otvorena oko 50,000 puta od pokretanja usluge i 13,000 puta prije toga. U dva tjedna uspjeli su privući 8000 novih korisnika. Prosječna ocjena vozača je 4,8 zvjezdica od mogućih pet. Kako kažu, zanimanje za Uber postoji u cijelome gradu, od Svete Nedjelje do Dugog Sela.

Image
PREDSTAVNIK UBERA ZA HRVATSKU: /

"Cilj nam je da ne poželite imati svoj automobil"

Image
PREDSTAVNIK UBERA ZA HRVATSKU: /

"Cilj nam je da ne poželite imati svoj automobil"

"Bila su ovo dva najuzbudljivija tjedna u povijesti kompanije u Europi. Vozači nam govore kako odrađuju više vožnji u kraćem vremenskom razdoblju, što znači da provode manje vremena čekajući sljedeću vožnju, a to za profesionalnog vozača predstavlja vrijeme tijekom kojega ne zarađuju. Vozači u prosjeku imaju 30 posto više vožnji nego su imali tijekom istog radnog vremena prije dolaska Ubera", rekao je Loic Amado, glasnogovornik Ubera u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

„Iznimno sam zadovoljan s Uberom do sada. Odrađujem vožnje vrlo često dok bih u standardnoj taksi službi vjerojatno čekao puno dulje između dvaju vožnji. Ono što mi se najviše sviđa jest činjenica da nema gotovine te da su i moji korisnici vrlo zadovoljni uslugom“, istaknuo je Tomislav, profesionalni vozač koji Uber koristi tjedan dana.

Podsjetimo, svi vozači na platformi UberX u Zagrebu su kvalificirani i u potpunosti licencirani profesionalci. Svaka od Uberovih vožnji mora se naručiti putem aplikacije, a baš svako se plaćanje odvija elektronski, zbog čega je cijeli proces bezgotovinski i lako provjerljiv.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svaki grad je različit i razlozi zbog kojih ljudi biraju Uber su različiti. S 13 tisuća otvaranja aplikacije prije pokretanja usluge znali smo da će potražnja biti velika, no nakon 50,000 otvaranja aplikacije u posljednja dva tjedna i 8000 registriranih korisnika, oduševljeni smo s golemom potražnjom za našom uslugom u Zagrebu“, izjavio je Loic Amado.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo