Jedna od zanimljivosti dolazi s Facebooka i pokazuje kako je Toyotina Facebook Fun baza porasla za više od 10% nakon otkrivenih afera. Izgleda da povjerenje javnosti Toyota ipak nije ni izgubila što je za Toyotu iznimno pozitivno otkriće. Vjerni kupci su aktivno preko socijalnih mreža stali u obranu omiljene automarke, piše Best marketing.
Društveni mediji tako su se pokazali kao vrlo učinkovit alat kriznog komuniciranja u odnosu na tradicionalne medije u kojima se uglavnom reagira presporo. Prije spomenutih afera, ovaj proizvođač nije bio previše aktivan na društvenim mrežama. Nakon 1. veljače Toyota je organizirala tzv. social-media sobu za pitanja potrošača te angažirala desetak ljudi koji su svakodnevno pratili online komunikaciju. Također, Digg dijalog na Twitteru izvrstan je primjer koliko su ovakve platforme učinkovite kad je krizno komuniciranje u pitanju.
Privukao je gotovo milijun pogleda u prvih pet dana nakon pokretanja 8. veljače. Vjerni poklonici ovog branda ostavljali su online svoje postove, tweetove i video analize kako bi ih u što kraćem vremenu vidjelo što više ljudi. Toyota je pak iz prve ruke imala informaciju kako ljudi reagiraju na objave i novosti što je omogućilo kreiranje najbolje strategije.
Ono što je važno za naglasiti je kako u Adrija regiji nije bilo niti jednog zabilježenog takvog ili sličnog kvara pa straha i panike kod domaćih vozača ipak nema.