Tebi Mini, meni Bentley...

Prema nepotvrđenim informacijama, BMW i Volkswagen pregovaraju o zamjeni prava na brand imena Minija i Bentleya.

21.11.2000.
20:53
VOYO logo


Može li njemački Volkswagen postati vlasnikom dvaju najpoznatijih malih automobila današnjice? Hoće li, uz model Beetle, prepoznatljivi Volkswagenov znak nositi i legendarni Mini? Možda i hoće, ali sigurno je kako BMW neće samo tako pokloniti prava na korištenje poznatog brand imena. Osim ako je riječ o zamjeni. Osim ako se VW-ov ulog zove - Bentley.

Ako je vjerovati tračevima iz automobilske industrije, njemačke kompanije već pregovaraju oko spomenute zamjene vlasništva nad poznatim "otočkim" proizvodima. Podsjetimo, VW je aktualni vlasnik proizvoda s Bentleyevim znakom, dok je BMW nedavno predstavio prvu generaciju "svojega" Minija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što bi donio ovaj iznenadni "trade"? Marketinški gledano, u Wolfsburgu ne bi imali ništa protiv da u svoje "stado" dovedu automobil izgrađenog imidža, kakav je Mini. S druge strane, Bavarcima bi "robna razmjena" omogućila da pod svojom "kapom" ponovno ujedine Bentley i Rolls-Royce. Također, prema riječima stručnjaka, ovo bi trebao biti tek uvod u još užu suradnju ovih dvaju njemačkih koncerna. Nadalje, ta bi suradnja u budućnosti trebala stvoriti "obrambeni štit" protiv mogućeg preuzimanja BMW-a od strane Forda.

Tko stoji iza ovog zanimljivog plana? Nema sumnje je to bivši čelnik BMW-a Bernd Pischetsrieder, koji sada sjedi u VW-ovom odboru i glavni je kandidat za nasljednika prvog čovjeka Volkswagena, Ferdinanda Piecha - koji će 2002. godine gotovo sigurno odstupiti s dužnosti. Pischetsrieder je poznat kao ljubitelj "otočkih" automobila - uostalom, upravo je on realizirao BMW-ovo preuzimanje Rovera 1994. godine, vrijedno 800 milijuna funti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Činjenica je kako bi BMW mogli zabrinuti i slabi prodajni rezultati Volkswagenovog modela Beetle, budući da bi se slična priča mogla ponoviti i s popularnim Minijem. S druge strane, Volkswagen ima znatno jeftinije proizvodne pogone, što bi, na kraju, moglo rezultirati nešto nižom cijenom nove generacije popularnoga "mališana", za kojeg su mnogi ionako rekli kako je - preskup.

Na kraju krajeva, Mini bi se svojim imidžom "automobila za sve generacije" bolje uklopio u Volkswagenovu "ergelu", dok bi BMW-u više odgovaralo da u svojoj ponudi ima i Bentleyeve modele, koji svojim luksuzom i performansama ipak "vuku" prema bavarskoj tvrtki...

Što reći do - živi bili pa vidjeli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo