Pandemijska renesansa roštiljanja /

Uzlet nove branše: 'Nekada je statusni simbol muškaraca bio automobil, a zbog pandemije danas je to nešto sasvim drugo'

Image
Foto: Shutterstock

Institut za istraživanje tržišta GfK govori o 2020. kao o financijski najuspješnijoj godini za grill branšu

12.7.2021.
10:55
Shutterstock
VOYO logo

Trend roštiljanja u Njemačkoj je u uzletu, a razlog tome jest pandemija koja je ljude odvukla iz restorana u vlastite vrtove. 

"Nikada nismo poslovali tako dobro", za DW govori Joachim Weber, direktor lanca "Grillfürst" iz Bad Hersfelda u središtu Njemačke, objašnjavajući da je razlog tome pandemija: "To smo osjetili već prošle godine kada se promet udvostručio. Ljudi su kod kuće i ulažu u vrt i okućnicu, a tu je roštilj nezaobilazan".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promet je u prošloj godini skočio s 30 na 70 milijuna eura. U svojim podružnicama diljem zemlje "Grillfürst" ("Knez roštilja") je otvorio novih 40 radnih mjesta.

Institut za istraživanje tržišta GfK govori o 2020. kao o financijski najuspješnijoj godini za grill branšu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SNALAŽLJIVOST NA DJELU /

Novi unosan posao: traže se čuvari mjesta za roštiljanje na zagrebačkom Bundeku i Jarunu

Image
SNALAŽLJIVOST NA DJELU /

Novi unosan posao: traže se čuvari mjesta za roštiljanje na zagrebačkom Bundeku i Jarunu

Daniel Schellhoss iz tvrtke Santos Grill sa sjedištem u Kölnu također potvrđuje strelovit porast prometa u prošloj godini i potvrđuje trend prema skupljoj opremi i za to ima objašnjenje. "Nekada je statusni simbol muškaraca bio automobil. U eri klimatskih promjena se to promijenilo", kaže.

"Nekad su ljudi kupili roštilj koji im je služio godinama. Sada se svakih nekoliko godina kupuju veći i jači uređaji", kaže Schellhoss. Najnoviji trend: plinski roštilji sa zonama u kojima se postižu temperature od 800 stupnjeva: za karameliziranje odreska.Vrijeme kada su se ljudi zadovoljavali kobasicama s roštilja je iza nas", kaže Daniel Schellhoss.

Henning Klemp iz tvrtke Rösle, koja je specijalizirana za roštiljski pribor, govori o tomu kako je roštiljanje postalo lifestyle za koji su spremni izdvojiti i veću svotu novca. Pritom treba naglasiti i činjenicu da Nijemci vole izdvojiti i koji euro više za više kvalitete, piše DW.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo