Pandemijska renesansa roštiljanja /

Uzlet nove branše: 'Nekada je statusni simbol muškaraca bio automobil, a zbog pandemije danas je to nešto sasvim drugo'

Image
Foto: Shutterstock

Institut za istraživanje tržišta GfK govori o 2020. kao o financijski najuspješnijoj godini za grill branšu

12.7.2021.
10:55
Shutterstock
VOYO logo

Trend roštiljanja u Njemačkoj je u uzletu, a razlog tome jest pandemija koja je ljude odvukla iz restorana u vlastite vrtove. 

"Nikada nismo poslovali tako dobro", za DW govori Joachim Weber, direktor lanca "Grillfürst" iz Bad Hersfelda u središtu Njemačke, objašnjavajući da je razlog tome pandemija: "To smo osjetili već prošle godine kada se promet udvostručio. Ljudi su kod kuće i ulažu u vrt i okućnicu, a tu je roštilj nezaobilazan".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promet je u prošloj godini skočio s 30 na 70 milijuna eura. U svojim podružnicama diljem zemlje "Grillfürst" ("Knez roštilja") je otvorio novih 40 radnih mjesta.

Institut za istraživanje tržišta GfK govori o 2020. kao o financijski najuspješnijoj godini za grill branšu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SNALAŽLJIVOST NA DJELU /

Novi unosan posao: traže se čuvari mjesta za roštiljanje na zagrebačkom Bundeku i Jarunu

Image
SNALAŽLJIVOST NA DJELU /

Novi unosan posao: traže se čuvari mjesta za roštiljanje na zagrebačkom Bundeku i Jarunu

Daniel Schellhoss iz tvrtke Santos Grill sa sjedištem u Kölnu također potvrđuje strelovit porast prometa u prošloj godini i potvrđuje trend prema skupljoj opremi i za to ima objašnjenje. "Nekada je statusni simbol muškaraca bio automobil. U eri klimatskih promjena se to promijenilo", kaže.

"Nekad su ljudi kupili roštilj koji im je služio godinama. Sada se svakih nekoliko godina kupuju veći i jači uređaji", kaže Schellhoss. Najnoviji trend: plinski roštilji sa zonama u kojima se postižu temperature od 800 stupnjeva: za karameliziranje odreska.Vrijeme kada su se ljudi zadovoljavali kobasicama s roštilja je iza nas", kaže Daniel Schellhoss.

Henning Klemp iz tvrtke Rösle, koja je specijalizirana za roštiljski pribor, govori o tomu kako je roštiljanje postalo lifestyle za koji su spremni izdvojiti i veću svotu novca. Pritom treba naglasiti i činjenicu da Nijemci vole izdvojiti i koji euro više za više kvalitete, piše DW.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo