Snimke iz kokpita otkrile su da je jedno od sjedala pomaknuto u nazad te da su se vrata kokpita zatvorila i otvorila. Zatim se čuje kucanje, rekao je izvor za Yahoo News. Kazao je kako se nakon toga ne čuje nikakav razgovor do trenutka nesreće.
Trenutak prije udara u planinu također, se prema njegovim riječima, može čuti alarm koji ukazuje na blizinu tla.
New York Times citira visokog vojnog dužnosnika uključenog u istragu koji je rekao da podaci iz crne kutije upućuju na to da je pilot pokušao nasilno ući ponovno u kokpit.
"Muškarac vani kuca lagano na vrata, ali nema odgovora. Zatim kuca jače i nema odgovora. Možete čuti kako pokušava razbiti vrata", rekao je visoki vojni dužnosnik za New York Times.
Zrakoplov kompanije Germanwings srušio se u francuskim Alpama u utorak na letu iz Barcelone u Düsseldorf. Poginulo je 144 putnika i 6 članova posade. Iz aviona nije poslan poziv upomoć a posada nije odgovarala na pozive kontrolora leta.
Francuski zrakoplovni stručnjaci zaduženi za istragu o padu Germanwingsova Airbusa A320 uspjeli su "dobiti iskoristive podatke" iz jedne crne kutije u letjelici, ali još nemaju "nikakvo obrazloženje" uzroka katastrofe.
"Upravo smo uspjeli dobiti iskoristive podatke s CVR-a (Cockpit Voice Recorder), rekao je na tiskovnoj konferenciji u srijedu direktor Ureda za istragu i analizu (BEA) Remy Jouty.
CVR je jedina od dviju crnih kutija Airbusa koji se u utorak srušio na jugu francuskih Alpa koja je zasad pronađena. Taj snimač podataka o letu pohranjuje sve zvukove iz pilotske kabine i omogućuje da se čuju svi razgovori, ali i svi zvukovi i govor u pilotskoj kabini te eventualni signal za uzbunu.
"Zasad nemamo nikakvu pretpostavku o uzrocima", rekao je, potvrdivši tek da Germanwingsov Airbus nije eksplodirao u zraku i da je "letio do kraja".
Prema neslužbenim informacijama, pukao je prozor na kokpitu, a za nekoliko sekundi se dogodila dekompresija te su piloti okomitim letom pokušali stabilizirati avion prije nego što su se onesvijestili. No, to im nije uspjelo.