dva vozača poginula / Sudarilo se 20 kamiona, Hrvati su prošli bez ozljeda: 'Imali smo sreću. Naš vozač je uspio zakočiti'

Image
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL/Ilustracija

Uzrok nesreće još nije poznat, a pretpostavlja se da je zbog guste magle bila smanjena vidljivost na autocesti

3.4.2020.
17:22
Emica Elvedji/PIXSELL/Ilustracija
VOYO logo

U teškoj prometnoj nesreći koja se jutros u 7.30 dogodila u Bugarskoj sudjelovalo je 20 kamiona koji su se sudarili u konvoju.

Kamion se najprije sudario s automobilom, a nakon kočenja sudarilo se još oko 20 vozila, uglavnom kamiona. Dva su vozača poginula, a četiri ozlijeđena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uzrok nesreće još nije poznat, a pretpostavlja se da je zbog guste magle bila smanjena vidljivost na autocesti.

VEZANE VIJESTI

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U konvoju je bilo i hrvatskih vozača, koji su srećom izvukli živu glavu. Za HRT-ovu emisiju ''Zajedno za zdravlje'' javio se vozač kamiona iz Slavonskog Broda, Petar Ćurak, čiji bratić je sudjelovao u sudaru.

"Imali smo sreću jer je naš vozač bio među prvima u tom konvoju u toj gustoj magli, pa je uspio zakočiti. Imao je lagan teret i nije se sudario", rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za drugog hrvatskog vozača kaže da je imao sigurnosni sistem na kamionu koji je u trenutku sudara reagirao i uspio je zakočiti, ali čim je stao, sljedeći kamion se zabio u njega. Treći kamion je, kaže Ćurak, je skroz podletio u kamion ispred sebe.

"Ti konvoji su najveći promašaji što se tiče mjera zaštite zbog koronavirusa", rekao je Ćurak. Pojasnio je da vozači smiju pristati na dva do tri parkirališta na prostoru od 300, 400 km, oni nemaju gdje drugdje stati i jedva čekaju da prođu državu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozač Marijan Banelli, predsjednik udruge prijevoznika. Rekao je da je o svemu izvijestio ministra prometa, ministra vanjskih poslova i Komesarijat za promet u Bruxellesu.

''Konvoji su napravljeni jer je to bila jedina situacija koju smo mogli donekle kontrolirati. Osobno smatram da se situacija zakomplicirala... Na zatvoreni sustav, kakav je hrvatski, trebaju pustiti kamioni da odrade ono što je važno po zakonu o mobilnim radnicima'', rekao je.

FOTO: Ilustracija

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo