U opsežnom istraživanju, među ostalim, mjerilo se koliko se u kojoj članici G20 koristi internet, koliki je njegov utjecaj na ekonomiju i što će razvoj interneta značiti za budućnost. Izrađeni su profili svih zemalja članica, pa se tako pojedinačno po zemljama zna koliko se koristi internet, koliki su prihodi koji se ostvare online oglašavanjem, kolika je njegova važnost kao medija, ali i koliko je važan za same korisnike.
U studiji se korisnike pitalo bi li se u zamjenu za internet odrekli kave, alkohola, vježbanja, mobitele, automobila, tuširanja, seksa...
Tako bi 21 posto Amerikanaca odustalo od seksa u zamjenu za spajanje na internet, ali bi ih samo 10 posto dalo svoj automobil u zamjenu za mrežu svih mreža. Sedam posto Amerikanaca radi interneta bi se odreklo tuširanja.
25 posto Britanaca izjasnilo se da bi radi interneta odustalo od seksa, a 21 posto od automobila. Za 17 posto stanovnika "Otoka" surfanje je važnije od tuširanja. Nijemcima je nešto manje važan internet, ali im je na listi prioriteta seks ispred automobila. U zamjenu za internet, pokazuje studija Boston Consulting Groupa, 23 posto bi dalo svoj automobil, a 16 posto njih bi odustalo od seksa.
Japanci "ludi" za internetom
Znatno više za internetom su "ludi" u Turskoj, gdje bi, pokazuje studija, 23 posto građana odustalo od seksa, 32 posto od automobila i 19 posto od tuširanja u zamjenu za internet. Rusima je također automobil ispred interneta, za njih 36 posto, a "samo" njih 20 posto izjasnilo se da bi im, kada bi trebali birati, alhohol bio ispred interneta.
Kako pokazuje studija, najveći ovisnici o internetu su Japanci -56 posto njih izjasnilo se da bi u zamjenu za internet odustali od seksa, a 44 posto bi dalo svoj automobil.