u sljedećih 5 godina /

Šef Ryanaira kaže da je era jeftinih letova od 10 eura završila, objavio koliko bi cijena karte mogla rasti

Image
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Komercijalni letovi sada čine oko 2.4 posto globalnih emisija CO2, a sektor se suočava s pritiskom da smanji svoj utjecaj na klimu, uključujući kampanje za uvjeravanje ljudi da prijeđu na željeznički i cestovni promet

11.8.2022.
10:15
Zeljko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

Šef Ryanaira Michael O'Leary izjavio je da tvrtka više neće nuditi letove po najnižim cijenama zbog rasta cijena goriva, piše BBC

Navodi kako je era ulaznica koje koštaju 10 eura završila. Prosječna cijena zrakoplovne karte porasla bi s oko 40 eura na otprilike 50 eura u sljedećih pet godina. Ipak, O'Leary vjeruje da će ljudi nastaviti često letjeti unatoč sve većim cijenama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako su zrakoplovne karte postale jeftinije posljednjih desetljeća, broj letova je porastao, a sve više ljudi odlazi na kratke odmore u inozemstvo. Zračni prijevoznici poput Ryanaira, Easyjeta, Vuelinga i Wizz Aira natječu se u ponudi jeftinih usluga bez dodatnih troškova.

Komercijalni letovi sada čine oko 2.4 posto globalnih emisija CO2, a sektor se suočava s pritiskom da smanji svoj utjecaj na klimu, uključujući kampanje za uvjeravanje ljudi da prijeđu na željeznički i cestovni promet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
velik interes /

Ryanair: U Zagreb dovozimo 2 do 3 milijuna putnika i planiramo ostati

Image
velik interes /

Ryanair: U Zagreb dovozimo 2 do 3 milijuna putnika i planiramo ostati

Međutim, O'Leary je ustvrdio da cestovni promet i brodarstvo ukupno više doprinose emisiji CO2 te je rekao da je fokus na smanjenju emisija iz zračnog prometa "pogrešan".

U prvih šest mjeseci 2022. Ryanair je otkazao 0,3 posto letova, u usporedbi s ukupno 3,5 posto British Airwaysa i 2,8 posto Easyjeta, prema konzultantskoj kući za zračna putovanja OAG.

O'Leary rekao je da ima "vrlo malo razumijevanja" za zračne luke, rekavši da znaju rasporede mjesecima unaprijed i da je sigurnosnom osoblju, koje je odgovornost zračnih luka, potrebno manje obuke nego pilotima.

Optužio je Heathrow, koji je ograničio broj putnika koji dolaze u zračnu luku tijekom ljeta, za "loše upravljanje". O'Leary je rekao kako se nada da će problemi u britanskim zračnim lukama biti riješeni do sljedećeg ljeta, ali je rekao da bi Brexit mogao nastaviti stvarati izazove pri zapošljavanju osoblja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo