Službena kampanja je dosadna, ali lokalni izbori u susjednoj BiH pretvorili su se u show zahvaljujući društvenim mrežama. Programi su pali u drugi plan, a bosanski humor izašao je na vidjelo. Našalili su se s godinama kandidata.
Doktorica Olga Milanović ima 75 godina pa joj je "raja s Facebooka" doradila slogan: "Dajte mladima šansu".
Kandidatu za Gradsko vijeće Cazina dodali su koji kilogram uz njegov slogan "Zajedno smo jači".
"Bosanski humor je ono što najaviše zaokuplja pažnju birača. Najviše se komentiraju plakati, kandidati. Narod je prestao ozbiljno shvaćati politiku", kazala je Ivana Marić, politička analitičarka iz BiH.
Nije im promakao ni modni izričaj kandidata pa su zaključili da je Đemala Babića za spas Bosne s Oktoberfesta poslala Angela Merkel. Na listi imaju i Brucea Willisa iz Kiseljaka i Jasona Stathama iz Goradža.
"Neslužbena kampanja je bolja nego službena jer bi onda postigli onu viralnost da ljudi sami šire i reklamiraju kandidate. Ovako se svi zezaju s kandidatima tako da postižemo kontra kampanju. Nitko ne bira kandidata s kojim su se svi smijali", ustvrdio je politički analitičar Krešimir Macan.
Svi se smiju i s vozačem kamiona iz Maglaja koji misli da su braća Grimm bajka. Kandidata je 30.000 što znači da s plakata Bosancima i Hercegovcima maše svaki stoti stanovnik.