Tu je svoju odluku opravdavao činjenicom da njemački proizvođači ne nude električni automobil s dostatnom autonomijom.
No, kako se pokazalo svega nekoliko mjeseci kasnije - ne nudi ni Tesla. Barem ne po mišljenju bivšeg ministra.
Razočarani ministar
Naime, vratio je automobil nakon 43 službena putovanja jer skupocjena Tesla nije mogla prevaliti više od 150 kilometara u jednom smjeru. Zbog toga se član stranke Zelenih morao zaustavljati na 90 minuta kako bi napunio bateriju. A to mu je bilo neprihvatljivo.
'Ne samo da automobil ne može prevaliti deklariranih 500 kilometara, već je čak i 400 kilometara bilo teško doseći s punom baterijom', rekao je za Automotive News ministrov pomoćnik.
'Kada je u pitanju udobnost, kao i prostranost potrebna za obavljanje posla na putovanju, stražnja klupa podbacuje u odnosu na konkurenciju u klasi', zaključili su iz ministarstva. Remmelov nasljednik odabrao je Mercedesovu S-klasu - S 500 eplug-in hybrid.