Najiritantnije navike koje ljudi svakodnevno čine na poslu, a zbog kojih ih većina 'mrzi'

Rad u uredu ponekad zna biti itekako naporan, osobito ako se radi o prostoru otvorenog tipa.

22.1.2015.
13:28
VOYO logo

Nitko nije savršen, a svatko do nas ima niz navika koje vrlo lako mogu izbaciti iz takta kolege s kojima dijelimo prostor u kojem radimo.

Bilo da ste po prirodi tolerantniji ili ne, evo stvari koje najčešće iritiraju kolege iz ureda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Ne žele oprati šalice iz koje pijete kavu - Jedu hranu koja ne miriši dobro odnosno smrdi - Koriste zvučnik prilikom razgovora na mobitel tako da svi čuju o čemu pričaju - Zvižde ili pjevuše - Gnjave ostale s time kako imaju pune ruke posla - Ne kuhaju kavu kada je red na njih - Stoje pored vašeg stola dok vi telefonirate - Imaju ružne navike u WC-u - Govore glasno - Pozdravljaju vas s 'Dobar dan' kad zakasnite pet minuta - Proizvode čudne zvukove kad jedu - Bezobrazni su prema čistačicama - Ignoriraju zvonjavu telefona - Preglasno tipkaju - Smiju se stvarima koje nisu smiješne - Stalno ''prčkaju'' po grijanju ili klimi - Komentiraju vaš ručak, poput ''Oooo, zdravo'' - Pušu nos preglasno - Dogovaraju sastanke u vrijeme ručka - Spemaju službeni mail tvrtke s obavijestima o nestalim šalicama i sličnome - Pojedu svu hranu - Ostavljaju upozoravajuće poruke posvuda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo