Muče vas bučne reklame? Ameri su ih se riješili

Federalna komisija za komunikacije (FCC) u Sjedinjenim Američkim Državama u utorak je jednoglasno potvrdila zakon koji je u 2010.

14.12.2011.
11:23
VOYO logo

Zakon je popularno nazvan CALM ( Commercial Advertisement Loudness Mitigation) a donesen je zahvaljujući mnogobrojnim Amerikancima koji su godinama protestirali zbog preglasnih reklama, objavio je CBS News.

Na snagu će stupiti 13. prosinca 2012. godine i na lokalnoj i nacionalnoj razini te će zahtijevati da zvuk reklama bude jednak jačini zvuka programa kojeg prate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobili 12 mjeseci za prilagodbu

Distributorima i televizijskim postajama dano je dvanaest mjeseci prilagodbe novim odredbama, a očekuje se da će nadležni u tom periodu odrediti primjerene kazne za one koji se budu oglušili na novi zakon. I prije negoli je zakon stupio na snagu, FCC se požurio, pa je tako odmah na svojim stranicama uputio poziv građanima da prijavljuju sve oglašivače koji se čine glasnijima nego što bi trebali biti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo