Autobiografija princa Harryja najbrže je prodavana publicistička knjiga ikad te bilježi brojke od 400 000 primjeraka u tvrdim uvezima, e-knjigama i audio formatima prvog dana od objavljivanja, prenosi Sky News.
Larry Finlay,direktor Transworld Penguin Random House koja je izdala knjigu, rekao je da su "oduvijek znali da će ova knjiga uspjeti, ali je ona premašila i najveća očekivanja".
"Koliko znamo, jedine knjige koje su se prodale više u prvom danu su one u kojima glumi drugi Harry (Potter) ", dodao je.
Redovi obožavatelja stvorili su se prije otvaranja trgovina u utorak ujutro za službeno objavljivanje kontroverznih memoara. Nekolicina ljudi čekala je ispred trgovina kako bi među prvima kupili primjerak knjige koja je dospjela na naslovnice diljem svijeta s nepoznatim detaljima iz života kraljevske obitelji te je čak i ranije prodana od strane nekih knjižara u Španjolskoj.
Mnoštvo fotografa, snimatelja i novinara snimili su prve kupce s memoarima. Sarah Nakana (46) jedna je od onih koji su kupili svoj primjerak u ponoć, opisujući odluku princa Harryja da napiše knjigu i ispriča svoju priču kao "nevjerojatno hrabru i hrabru".
"On je napravio povijesni zapis svog života. On ga je proživio, samo on zna što je preživio i prošao", rekla je te dodala da su britanski mediji senzacionalizirali neke dijelove zbog je princ predstavljen u najgorem svjetlu.
Unatoč maloprodajnoj cijeni od 28 funti, mnoge trgovine prodaju ga u pola cijene, dok je na Amazonu knjiga 14 funti.