Poziv je odaslan nakon niza potencijalno opasnih incidenata s pregrijavanjem i pronalaska strukturalne greške na nekim dijelovima motora.
Naime, Boeing 777 ima motore Rolls-Roycea i određeni tip pomičnih kapaka na površini izlaznog dijela turbomlaznog motora (eng. thrust reverser). Neposredno nakon slijetanja kapci se zatvaraju iza motora, skrećući tako mlaz u suprotni smjer od kretanja zrakoplova u cilju smanjenja njegove brzine.
Kompanija Boeing se nije izjasnila hoće li troškove popravaka snositi zrakoplovne kompanije, niti koliko košta zamjena spornih dijelova motora.
Većina od 220 zrakoplova tipa Boeing 777 leti za kompanije AMR Corp's American Airlines i Delta Air Lines Inc., a glasnogovornik europskog ogranka Boeinga rekao je kako još pregledava izvješće te nije imao komentara.
Wall Street Journal naglašava i kako će promjena i popravak zrakoplova početi idućih tjedana.
Prethodni članci:
arti-200909290093006 arti-200909210005006