bizarna jednadžba /

Jeste li pali pod utjecaj najdepresivnijeg dana u godini? To je prevara, a za sve je kriv jedan psiholog

Image
Foto: ilustracija/Sanjin Strukic/Pixsell

Danas je taj treći ponedjeljak u siječnju, postoji čak i jednadžba koja dokazuje da je baš to najdepresivniji dan

15.1.2024.
23:37
ilustracija/Sanjin Strukic/Pixsell
VOYO logo

Možda ste danas bili bezvoljni, tužni, nije vam se dalo na posao, pritišće vas stanje na računu, ne odgovara vam hladno vrijeme, a onda ste još čuli da je danas najdepresivniji dan u godini. I predali ste se tuzi i jadu.

Danas je taj treći ponedjeljak u siječnju, postoji čak i jednadžba koja dokazuje da je baš to najdepresivniji dan. U nju su uračunati i vremenski uvjeti i dugovi i plaća i vrijeme koje je prošlo od Božića i nerealizirane novogodišnje odluke. Ali, možda će vas ovo izvući iz depresije: Sve je to najobičnija prevara. Pseudoznanost, laž, kako hoćete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Blue Monday" izmislio je prije 20 godina jedan psiholog, koji je do ovog nesretnog dana došao matematičkim izračunom. Psiholog Cliff Arnall uzeo je u obzir prognozu za siječanj, dugove koje smo skupili u vrijeme Božića, plaću za siječanj, a sve je onda pomnožio s vremenom koje je prošlo od Božića i odustajanja od novogodišnjih odluka i tu sreću podijelio s našom motivacijom i željom za djelovanjem te dobio - ništa.

Image
SUPER HRANA /

Boli glava od južine? Evo što jesti kako bi ublažili simptome

Image
SUPER HRANA /

Boli glava od južine? Evo što jesti kako bi ublažili simptome

To "ništa", prodao je kao najdepresivniji dan u godini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vrijeme je lošije, mijenja se stanje na bankovnom računu nakon Božića, nitko ne voli ponedjeljak, to je tako nekako išlo, a sa znanstvene strane nema baš nekih relevantnih dokaza", kaže za RTL Direkt psihologinja Sandra Đurijanček.

Ukratko, marketinški se htjelo naći jedan dan koji se može iskoristiti za prodaju. Točnije, kako bi jedna putnička agencija zaradila.

Prema jednom istraživanju, zbog ovog lažnog dana u 2020. bukiranje putovanja poraslo je za 53 posto. Iskoristili su to i drugi pa se tako u ovo vrijeme mogu pronaći brojni popusti, sniženja i akcije, jeftiniji letovi i krstarenja.

To ne znači da ne smijete biti tužni, ali nemojte unaprijed biti nesretni i poslušajte savjete iz priloga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo