Po prvi put u svojoj 125 godina dugoj povijesti Coca-Cola planira proizvesti alkoholno piće, ali za sada samo u Japanu, piše BBC.
Populana gazirana pića s alkoholom
Tvrtka naime želi iskoristiti rastuću popularnost vrste pića zvanog Chu-Hi. Radi se o konzerviranim i gaziranom piću s umjetnim okusom koje je 'pojačano' lokalnim alkoholnim pićem po imenu schochu. Sadrži obično 3 do 8% alkohola.
Viši direktor Coca-Cole u Japanu izjavio je kako se radi o "skromnom eksperimentu za specifičan dio našeg tržišta". "Do sada nismo eksperimentirali s niskoalkoholnim pićima, ali ovo je primjer kako nastavljamo istraživati mogućnosti izvan naših osnovnih područja" rekao je Jorge Garduno, predsjednik Coca-Cole Japan. Dodao je kako nije vjerojatno da će se ovo piće prodavati izvan Japana.
Širenje tržišta
Chu-Hi se reklamira kao alternativa pivu, te je posebno popularan među ženama. Svi veliki japanski proizvođači pića, poput Kirina, Suntroya i Asahija imaju svoje verzije tog pića, te konstantno eksperimentiraju s okusima.
Kako mlađi korisnici sve više misle na zdravlje, Coca-Cola se sve više širi dalje od gaziranih pića, te ulazi na tržište vode i čaja. No prošlog je studenog analitičarka Wells Farga Bonnie Herzog spekulirala da bi Coca-Cola mogla ući i u proizvodnju alkoholnih pića, konkretno nešto poput premijum kraft piva.