Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
AGENCIJA VAJT DOBILA NAJPRESTIŽNIJU SVJETSKU PR NAGRADU: /

'Može se ostati u Splitu i Hrvatskoj i raditi dobre stvari'

Nagrađeni su za kampanju 'Želiš li se mijenjati za mjesto', a direktor VAJT-a Jerko Trogrlić je istaknuo da ako kroz komunikaciju mogu pomoći da se kod nas dogodi nešto pozitivno,

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Splitska agencija za odnose s javnošću VAJT na svečanoj dodjeli održanoj prošloga vikenda u Erevanu nagrađena je prestižnom Golden World Awards for Excellence koju dodjeljuje ugledna Međunarodna udruga za odnose s javnošću IPRA (International Public Relations Awards). Najveće svjetsko priznanje u branši VAJT-u je pripalo za kampanju "Želiš li se mijenjati za mjesto?" koja je realizirana s klijentom, komunalnom tvrtkom Split parking i u suradnji s inicijativom "Za pristupačni Split".

Kampanja je pobjedu odnijela u kategoriji za odnose s javnošću u javnom sektoru, u konkurenciji nekoliko stotina kampanja iz cijelog svijeta, a imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom te je donijela brze i konkretne rezultate pri rješavanju ovog problema u Splitu. Na dodjeli u armenskoj prijestolnici splitska agencija našla se među najvećim i najboljim svjetskim agencijama za odnose s javnošću kao što su Hill+Knowlton, Weber Shandwick, FleishmanHillard Vanguard, Ketchum..., a kampanja za Split parking među kampanjama za najveće svjetske brendove poput Adidasa, Forda, Coca-Cole, Ikee...

"Pod dojmom sam ove večeri. Sjedio sam s predstavnicima kompanija koje imaju urede svugdje po svijetu i tisuće zaposlenih. Komunicirali smo ravnopravno kao kolege, a oni imaju i po 800.000 milijuna dolara prihoda godišnje i već desetljećima rade nevjerojatne kampanje. Veliko iskustvo je bilo razgovarati s njima, slušati ih, a na koncu, tko zna, možda se dogodi i nekakva suradnja. No, ne zanosim se jer već sutra je novo dokazivanje. I dalje smo mi mala firma iz Splita i nemam problem s tim da to i ostanemo. Nas je danas šestero, možda nas za godinu dana bude sedmero ili osmero, i to su neki planovi iz današnje perspektive", rekao je direktor VAJT-a Jerko Trogrlić na dodjeli u Erevanu.

'Može se ostati i raditi dobre stvari'

Na nagrađenoj kampanji radili su mladi savjetnici - Dora Čolaković, Antonela Vukorepa i Marin Babarović, u suradnji s dizajnerom Stjepkom Rošinom zaduženim za vizuale te Kreativnom agencijom Milana Latkovića koja je producirala videomaterijale.

"Cilj mi je pokazati da se može ostati u Splitu i Hrvatskoj i raditi dobre stvari, koliko god to često izgledalo teško i koliko god je frustracija na tom putu. Svaki put kad ode jedna vrijedna i talentirana osoba, uskoče dva blesava. Ako uspijemo u tome da se osmero ljudi razvije u stručnjake i da oni i njihove obitelji mogu od toga dobro živjeti u Splitu i ako kroz komunikaciju pomognemo da se u Hrvatskoj dogode nekakve pozitivne stvari, onda smo uspjeli", istaknuo je Trogrlić.

Kampanja "Želiš li se mijenjati za mjesto?" upravo je to uspjela – pokrenuti stvari na bolje. Učinak je postigla "udarajući" na emocije, zahvaljujući personaliziranim prometnim znakovima postavljenima po Splitu na kojima su prikazane stvarne osobe s invaliditetom koje su "pitale" sve one koji to nisu, a namjeravali su zauzeti njihova parkirališna mjesta, žele li se mijenjati za mjesto.

Osim toga, video skrivene kamere u kojem mladi Stipo Margić, jedno od zaštitnih lica kampanje, osobno prilazi prekršiteljima i pita ih zašto su parkirali na mjesto za osobe s invaliditetom brzo je postao viralan te je postignut drugi cilj, a taj je da se izazove osjećaj srama i osuda okoline prema prekršiteljima. Broj ovakvih prekršaja u Splitu u kratkom je roku rapidno počeo opadati, za 20 posto u prva tri mjeseca, a trend se nastavio. Kampanja se proširila cijelom Hrvatskom pa je još deset gradova preuzelo, odnosno napravilo vlastite prometne znakove, a došla je i do Europskog parlamenta gdje je na Forumu za osobe s invaliditetom istaknuta kao primjer i smjer u kojem i druge države i gradovi trebaju ići.

Dinamično tržište

Zadnji korak kampanje je u tijeku te je pokrenuta izmjena pravilnika o znaku pristupačnosti u Hrvatskoj koja ima za cilj onemogućiti njegovu zloporabu te se u suradnji s nadležnim tijelima uskoro očekuje i ispunjavanje tog finalnog cilja. Agencija VAJT osvajanjem IPRA-ine Golden World Awards for Excellence upisala se u ugledno svjetsko društvo najboljih komunikacijskih agencija te postavila ljestvicu visoko za kolege u Hrvatskoj.

"U Hrvatskoj danas postoji puno jakih PR agencija, mnogo jačih nego je naša i stvarno je super kako se tržište brzo razvija jer samo prije 20 godina gotovo da nije postojalo. VAJT je kao specijalna postrojba. Ne uzimamo prevelik broj klijenata, ali u pravilu imamo dugoročne suradnje. Maksimalno se damo u svaki posao koji prihvatimo, a to troši i zato posebno veseli kad se dogodi rezultat. Najdraže su nam teške, a za društvo dobre stvari, a u Hrvatskoj takvih ima koliko hoćete. Ako nije teško u pravilu nas ni ne dopadne. Dovesti bilo koju investiciju u Hrvatskoj do kraja gotovo je znanstvena fantastika.

Mijenjati navike ljudi kad su u pitanju, primjerice, mobilnost ili razdvajanje otpada, podizati transparentnost i razinu komunikacije lokalne i javne uprave, promovirati mlade i uspješne kompanije… Ma, ima posla koliko god želite, ali bitno je pronaći ljude kao što su Marko Bartulić iz Split parkinga i Jugane Sinovčić iz Inicijative za pristupačni Split koji su pozitivni, uporni, ako treba i naporni dok ne izguraju ono za što vjeruju da je dobro. Ovo je njihova nagrada, mi smo ti koji imamo čast raditi s njima", zaključio je Trogrlić.

I ranije nagrađivanja kampanja

Kampanji "Želiš li se mijenjati za mjesto?“ ovo je treća nagrada nakon što ju je ranije ove godine prepoznala svjetska struka okupljena u Europsko udruženje političkih konzultanata (EAPC) te joj dodijelila nagradu "Polaris", a čiju je vrijednost prepoznala i domaća struka koja joj je dodijelila Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Splitskoj agenciji ovo je ukupno šesta nagrada u samo pet godina.

IPRA Golden World Awards from Excellence (GWA) najveće je i najprestižnije natjecanje u odnosima s javnošću, a nagrada je među strukom poznata i kao 'PR Oscar'. Dodjeljuje se još od 1990. godine za izuzetnost u upravljanju odnosima s javnošću u nizu različitih kategorija. Prijavljeni projekti mogu biti lokalnog, regionalnog, nacionalnog i međunarodnog karaktera, a ocjenjuju se na temelju uspješnosti u pet područja pojedinačno – analizi situacije, istraživanju, planiranju, provedbi projekta i evaluaciji. Ovogodišnji je žiri bio sastavljen od stručnjaka iz zemalja diljem svijeta uključujući i Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, SAD, Veliku Britaniju i brojne druge.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike