Zadnji veliki spektakl Facebook je imao kad je predstavio Open Graph API, čime je Facebook postao produžetak tzv. trećim stranama, odnosno ostalim web stranicama, pa korisnici više nisu morali ići direktno na Facebook kako bi nešto "lajkali". No, Open Graph je ionako samo produljena verzija Facebook Connecta, koji je predstavljen 2008. Od tada praktički ništa.
Zbog toga se od Facebookove konferencije f8, koja se održava 22. rujna, očekuje više nego ikad prije. Konferencija f8 redovito se održava u San Franciscu još od 2007. godine, a ovoga puta bit će pod velikom pažnjom medija i developera.
Što možemo očekivati od konferencije f8:
1. Facebook se usredotočuje na glazbu
Facebook planira pokrenuti glazbeni streaming servis za slušanje i dijeljenje glazbe s prijateljima. Uvođenjem glazbenog servisa ova društvena mreža mogla bi postati novo mjesto za promociju bendova i otkrivanje glazbe. Mnoga velika imena obline glazbenog biznisa su uključena, poput servisa Spotify. Navodno će se glazbeni servis integrirati u Facebook na način da će se u lijevom stupcu, u kojem se sada nalaze kategorije Novosti, Prijatelji i Slike, pojaviti nova kategorija – Glazba. Klikanjem na ovu kategoriju otvorit će se posebna konzola na kojoj ćete moći slušati svoju omiljenu pjesmu, a bit će tu i popis svih pjesama koje su slušane na nekom od servisa te popis najslušanijih pjesama. Također, ovdje će se nalaziti i informacije o pjesmama koje su slušali vaši prijatelji, a koje ste im preporučili direktno ili na svom Zidu (Wall).
2. Očekujte i TV-servis
New York Times objavio je da je glazbeni servis samo dio šire medijske strategije Facebooka koji namjerava postati platforma i za druge medijske sadržaje kao što su filmovi i televizija. Hulu je već sasvim sigurno dio ove strategije, a Netflix je najavio da će biti integriran u Facebook (za početak samo na tržišta izvan Sjedinjenih Država).
3. Facebook i news business
Forbes je u srpnju ove godine objavio da Facebook ulazi u "news business" te da kompanija surađuje s velikim izdavačima kao što su CNN, The Daily i Washington Post kako bi pripremili posebna izdanja koja će u potpunosti biti dostupna preko Facebooka.
4. Read, Listened, Watched i Want?
Možemo li očekivati nešto slično planetarno popularnom gumbu Like? Navodno možemo očekivati nove gumbe Read, Listened, Watched i Want. To je uostalom i ovogodišnji moto konferencije f8 – Read.Watch.Listen. TechCrunch piše da će s ovim novim gumbima korisnici komentirati sadržaje koje konzumiraju na ovoj društvenoj mreži. Nejasno je što će se onda dogoditi s "lajkanjem" koje milijuni korisnika svakodnevno koriste. No, nove funkcije trebale bi osnažiti Facebookovu marketinšku platformu i time povećati prihode kompaniji.
5. Redizajn profila
Korisnički profili trebali bi proći kroz temeljitu promjenu, a o tome je već pisalo više portala. Stranice bi tako imale "live ticker" kako bi sve držale informiranima o tome što njihovi prijatelji čitaju, gledaju ili slušaju online.
6. Facebook Credits
Kako će korisnici kupovati sve te stvari na Facebooku? Očekuje se, naime, da bi kompanija mogla proširiti svoje Facebook Credits i izvan igara, pa čak i pokrenuti svoj "store" po uzoru na Appleov iTunes. Posebno se ovo odnosi na mogućnosti mobilnog plaćanja. Naime, Google je već predstavio svoj sustav mobilnog plaćanja – Google Wallet.
7. Bolja integracija s Twitterom
Neki tehnološki portali također spominju kako Facebook namjerava produbiti suradnju s Twitterom. Suradnja Facebooka i Twittera omogućit će korisnicima da istovremeno ažuriraju svoje statuse i na Facebooku i na Twitteru, ali vjerojatno ne samo to.
8. iPad aplikacija
Facebook, navodno, još radi na iPad aplikaciji. S trenutačnim verzijama aplikacije koje potječu od tzv. trećih strana malo tko je zadovoljan.