Od ukupno 152 metra koliko je dug vanjski dio mosta nad rijekom Cetinom za spajanje ga dijeli tek 20 centimetara, čak i nešto manje.
" Završili smo s potiskivanjem ove nazovimo tako splitske strane polovice mosta i ona je sad u fazi da se može oprema koja je potiskivala mosta ukloniti. Prije toga treba još nekih radnji, zavarivanja, formiranja privremenih ležajeva na kojima će ta konstrukcija stajati", rekao je inženjer Hrvatskih cesta Tomislav Cvetko dodavši da most još nisu spojili.
Prije desetak dana most je bio na nešto nižoj razini od trenutnog omiškog dijela koji je sad višlji. Cvetko je pojasnio da tijekom svakog potiskivanja most mijenja svoju visinu "zato što mu je donji pojas promjenjive visine i on preko ležajeva, preko kojih se gura, klizi prema gore ", ispričao je.
"Nakon što se uklone sva oprema koja je služila za potiskivanje i nakon što se za most pričvrste njegovi konačni ležajevi na koje će on biti spušten, onda će se on dovesti na svoju konačnu visinu i tada može početi spajanje, zavarivanje ovog dijela mostada bi s ena kraju cijeli most spustio na svoje konačne ležajeve", kazao je Cvetko.
Nakon samog spajanja slijede dodatni radovi i opremanje. "Treba odraditi upravne postupak, tehnički pregled, ishoditi uporabnu dozvolu kako bi se most mogao pustiti u promet", istaknuo je.
"Teško možemo predvidjeti točan datum, ali možemo predvidjeti da ćemo u ovoj kalendarskoj godini završiti cjelokupan projekt", poručio je Cvetko.
Osim samog mosta, još je cijeli niz građevinskih radova na izgradnji omiške obilaznice, a ti radovi, čini se, nešto će kasniti u odnosu na samu izgradnju mosta.