Sve detalje o radovima i otvorenju mosta otkrio nam je Tomislav Cvetko iz Hrvatskih autocesta.
Posljednji put kad smo ovdje razgovarali plan je bio otvaranje mosta krajem prošle godine, no čini se da je datum ipak pomaknut za početak 2024. Kada možemo očekivati prva vozila koja će prijeći preko ovog mosta?
U tijeku je opremanje gradilišta, a zbog nekih poremećaja na tržištu tu ima jako puno elemenata koji se uvoze i treba ih naručiti, a isporuke su duge zbog svega toga je to malo duže potrajalo. Građevinski radovi kao što ste vidjeli su završeni i sad su u viskom stupnju dovršetka radovi opremanja.
Znači li to da bi jako brzo mogli očekivati prva vozila?
Tako je, mi ćemo polovicom veljače završiti sve radove, nakon toga treba obavit sva ispitivanja, tehnički pregled kako bi se dobila uporabna dozvola. Tek kad dobijemo uporabnu dozvolu možemo pustiti promet po ovoj dionici.
Posljednji put kada smo razgovarali spominjali su se burobrani jer se došlo do nekog zaključka da će bura možda stvarati probleme na ovom usjeku, na kanjonu rijeke Cetine od toga ste čini se odustali, zašto?
Mi smo pokrenuli jedan projekt za burobrane, iako izvorno projekt koji je dobio građevinsku dozvolu nije imao burobrane, međutim ispitivanja u zračnom tunelu su pokazala da bi most s burobranima imao prevelike vibracije i zbog toga smo odustali, međutim pokrenuli smo reviziju te cijele priče i tražimo nekakvo novo rješenje. Imat ćemo ovdje meteo stanicu kojom ćemo pratiti jačine i smjerove vjetra koji će nam koristiti u eventualnom naknadnom rješenju zaštite od bure ako to bude potrebno.
Izašli smo iz tunela Komorjak tamo postoji jedna slijepa tunelska cijev vrlo skoro se očekuje početak tog projekta, riječ je o brzoj cesti koja bi trebala ići u prvoj fazi do Dugog rata, a onda nakon toga i do samog Splita. Kada možemo očekivati početak tih radova?
Taj projekt je u planu nabave za ovu godinu, treba odabrati izvođača taj postupak može trajati, može biti žalbi i tako dalje, ali radovi bi trebali početi ove godine.