Dubrovnik i ove godine privlači mnoge slave iz svijeta bussinessa, showa, redom milijunaše, ali i milijardere.
Uživo smo u RTL-u Danas razgovarali s Ines Nanić, čiji tim, stoji iza najraskošnijih i najskupocjenijih dubrovačkih evenata.
Organizirali ste i posljednje u nizu vjenčanje NBA zvijezde Jusufa Nurkića, bilo je puno poznatih,koliko dugo se tako nešto priprema i kako zadržati privatnost?
To je jedan od najzahtjevnijih projekata na koje smo radili, a moja tvrtka postoji već 15 godina. Projekt smo radili s još jednom tvrtkom iz Dubrovnika i to je doista bio posao za dvije agencije te je bila to prava produkcija.
To se nekad zvalo "event management" i takav projekt zahtjeva višemjesečne pripreme.
Da je tome tako dovoljno govori da je na sam dan bilo 150 gostiju, a nas u backstageom u samoj produkciji, bilo je 146.
Koji su najneobičniji zahtjevi bogataša s kojima ste se dosad susreli?
Zahtjevi su se promijenili, ono što je nekad bilo apstraktno, sad je normalno.
Najapsurdnije je bio klijent koji je htio realizirati vjenčanje sina u Dubrovniku - tražio lokaciji za 1000 ljudi. Nakon puna 2 dana hodanja po otocima, tvrđavama, kamenolomima, parkovima, šumama i poljima, ušli smo na Stradun i nije mu bilo jasno zašto odmah tamo nismo došli i zašto na Stradunu ne može organizirati vjenčanje za 1000 ljudi.
Najveća je stvar privatnost. Visokobudžetni klijenti prije svega to traće i originalnost. Jako je bitno da ono što oni rade njihovi gosti nikad nisu vidjeli prije.
Jesu li bogati stvarno tako razmaženi ili to je samo priča za nas siromašne?
Rekla bih da razmaženost nema pretjerano veze s novcima. Imali smo i puno manje budžete klijenata koji si bili nerazumni. Imamo izuzetno dobra iskustva s visokobudžetnim klijentima jer oni razumiju pozadinu priče i organizaciju eventa pristupaju kao business makingu. S njima često lakše i jednostavnije radimo i prezentiramo velike financijske konstrukcije nego manjebudžetnim klijentima.