Što rade članovi obitelji Simpson na obiteljskom okupu? Gledaju TV. Ali nit je to nogometni prijenos, niti španjolska sapunica već složno pjevanje ? i to na pamet i bez greške ciklusa reklama.
Isto to učinilo je i 2 milijuna Nijemaca ovaj ponedjeljak u pola osam prije svakodnevnog Tageschau-a. Pretjerano najavljivanja reklama vrijedna 70 milijuna maraka koju je naručila uprava Expoa kako bi zaintrigirala iste da napuste svoje udobne TV naslonjače i upute se u Hannover navodno je uspjela.
Njena prethodnica koja je koštala 40 milijuna maraka i koja je bila po mišljenju stručnjaka previše uštogljena samo je jedan od dežurnih krivaca što se na Expou do sada zabavilo samo 4,4 milijuna posjetitelja što je upola manje od očekivanog.
A što rade najnoviji protagonisti Expo reklame. Verona kao pripadnik društva zabave i Sir Peter Ustinov kao njen kontrapunkt ozbiljnosti voze se u Hannoveru u elektromobilu te naravno naganjaju. Koloristički vrlo živa, dinamična reklama od 45 sekundi izgleda da će polučiti sasvim suprotan rezultat, a to je prikovati njene potencijalne posjetitelje još više uz televizore.
Reklama će se morati odvrtjeti svega 3.000 puta.