Popularna serija ŤBaywatch ? Spasilačka službať učinila je crvene Speedo kostime kakve nose spasitelji na plažama Los Angelesa poznatima širom svijeta. Međutim, Okrug Los Angeles, pod čijom je nadležnošću spasilačka služba na plažama, nedavno je otkazao suradnju sa tvrtkom Speedo zbog unosnijeg sponzorskog ugovora od 3 milijuna dolara s tvrtkom Izod. Izod, koji je jedan od odjela koncerna Philips-Van Heusen, izradio je nove prugaste kostime kojima spasitelji nisu nimalo zadovoljni. Crvene, bijele i crne pruge našle su se na šortsu, majici, hlačama, kapi, jakni s kapuljačom, puloveru i ženskom kostimu; jedan od spasitelja je novu odjeću usporedio s Ťnogometnim dresomť. Čuvarima reda na plaži nedostaju njihovi klasični jarkocrveni badići, koji se nisu mogli kupiti u slobodnoj prodaji i bili su učinkovit način uočljivosti spasitelja čak i na prepunoj plaži. Spasiteljima, koji se ponose svojom tjelesnom pripremljenošću, smeta što je Izod tvrtka koja uglavnom izrađuje odjeću za slobodno vrijeme, dok je stari pokrovitelj Speedo orijentiran na sport (na olimpijskim igrama u Atlanti 77% osvajača medalja u vodenim sportovima nosilo je Speedo odjeću). Hoće li se 117 stalno zaposlenih i 564 povremena spasitelja uspjeti izboriti za povratak crvene odjeće u kojoj su navikli nadzirati stotinjak kilometara obale oko L.A. i obavljati oko 14 tisuća spašavanja godišnje, još se ne zna.
Spasilačka služba na plažama L.A., popularizirana u poznatoj TV-seriji Baywatch, buni se protiv novih kupaćih kostima koji više sliče nogometnim dresovima