Istraživanje tržišta je pokazalo da jedno od četiri domaćinstava koristi organske proizvode, a glavni razlog kupovine je briga za dječje zdravlje.
Pipajući puls tržišta sve više trgovina naručuje proizvode s etiketom ? organsko. Tasco će kao i većina lanaca supermarketa uložiti novac i u podupiranje britanskog pokreta za organsku hranu.
Ovaj iskorak u organsko tržište supermarketi planiraju napraviti prateći dramatični razvoj u uzgoju hrane. Naime, potražnja svake godine raste za 40 posto, a podupire je strah od genetski modificirane hrane.
Banke danas rado kreditiraju investicije u organsko tržište. Tako kompanija Iceland najavljuje ulaganje 8 milijuna funti u uzgoj hrane bez upotrebe kemikalija. Obećavaju da će sve smrznuto povrće koje se prodaje pod njihovom etiketom biti uzgojeno na taj način, a cijena bi trebala ostati ista.
Na zadovoljstvo potrošača trgovine su započele borbu nudeći sve bolje, jeftinije i zdravije proizvode.