Jedna od najpoznatijih Porscheovih osobina svakako su izvrsni kočioni sustavi, koji se ugrađuju u automobile ovog njemačkog proizvođača. To i nije čudno, ako uzmemo u obzir kako kompanija ima poseban odjel, specijaliziran za razvoj kočione tehnologije. Najnoviji Porscheov izum dodatno će podići kriterije na tom polju automobilske industrije, jer će nova kočnica biti posebno učinkovita i izdržljiva.
Uporabom posebne smjese keramike i polimera, postignut je gotovo nevjerojatan "životni vijek" ove kočnice - čak 300 tisuća kilometara. Uz to, ostvarena je manja masa i veća učinkovitost. Na testiranjima u Pirrelijevom centru u Milanu, ove kočnice pokazale su se naprednijima od običnih - zbog bržeg i snažnijeg "ugriza", samim tim i kraćeg zaustavnog puta. Unatoč tome, pretjerivanje testnih vozača nije ostavilo traga na diskovima, koji su svojom masom upola lakši od standardnih. Drugim riječima, uporabom novog sustava, masa vozila smanjit će se za čak 15 kilograma.
Nove kočnice postat će serijska oprema novog Porscheovog superautomobila, modela GT2, kao i SUV-a - koji će biti predstavljeni tijekom sljedeće godine. Najvjerojatnije će se ugrađivati i u spektakularnu arti-200011022084006, koja će se proizvesti u ograničenom broju primjeraka. U ovom trenutku, njihove prednosti mogu isprobati i vlasnici modela 911 Turbo - naravno, uz doplatu. Međutim, za očekivati je kako će u sljedećih pet godina, s pojeftinjenjem proizvodnog procesa, ove kočnice pronaći svoje mjesto na svim Porscheovim modelima.