Počela bitka divova za opremanje kućanstava u Hrvatskoj!
U velika kolica stat će tek neki od 9 i pol tisuća artikala koje će za dva dana kupcima u Hrvatskoj ponuditi švedski div Ikea.
U centar koji nudi gotovo sve zamislivo za opremanje doma, od najsitnijih detalja do čitavih soba - Ikea je uložila 100 milijuna eura. Potrošače će kažu – osvojiti kvalitetnim proizvodima i prihvatljivom cijenom, pa i restoranom gdje kupci mogu predahnuti. Ambiciozni su već u prvoj godini.
"Cilj je da imamo 60 mil eur i 3 mil posjetitelja. Sad treba vidit koliko ćemo od toga pretvoriti u kupce", kazao je Igor Štefanac (IKEA).
Ono što je sigurno – dnevne i spavaće sobe nova su maloprodajna arena velikih igrača.
Tržišna bitka za opremanje hrvatskih domova bit će vrlo zanimljiva. Ikein centar u ZG među 20 je najvećih od ukupno 340 trgovina tog proizvođača u svijetu. Nekoliko kilometara dalje, svoju četvrtu trgovinu otvorila je Emmezeta. Do kraja godine bit će ih 7.
"Dosad smo prodavali po 3, sada računamo da ćemo prodavati godišnje 6 milijuna artikala, sad si to preračunajte u posjetitelje", pojasnio je Slobodan Školnik, predsjednik Uprave Emmezete Hrvatska.
Osim brojčane nadmoći u podružnicama, ostvarene ulaganjem 150 milijuna eura, ovaj međunarodni lanac igra i na kartu kućne tehnike koju konkurencija nema. Ono u čemu se dva diva slažu – Hrvatska je malo, ali dovoljno tržište.
"Mi se susrećemo na mnogim tržištima u svijetu tako da poznamo se dobro, i nema straha. Najvše će profitirati kupci od borbe cijenama i kvalitetom", dodao je Školnik.
A kome će se prikloniti oni? Najvažniji kriteriji obično su cijena, dizajn i velika ponuda.
A ponekad i ništa - ako se pita domaće proizvođače namještaja.
Pokrenuli su kampanju kojom, kažu – žele zaštititi hrvatsku drvnu
idnustriju.
No iako s nekima surađuju - upravo su visoke cijene i male količine – ono što Ikea i Emmezeta ističu kao glavne boljke hrvatskih proizvođača.
403 Forbidden