Mlado i inovativno berlinsko poduzeće ŤBier-Companyť osnovalo je 1995. malu privatnu pivovaru.
To ne bi bilo ništa čudno da ta mala pivovara ne proizvodi pivo od indijske konoplje.
Pivo ima voćno-gorki okus, a za razliku od običnog piva nema uspavljujeće djelovanje već uzbudljivo i stimulirajuće. U procesu proizvodnje pivo nije filtrirano, a kemijski i tehnički je obrađeno tako da su očuvani gotovo svi vitamini. Proizvođači tvrde da ako se želite zaista napiti morate popiti više od 100 litara piva.
No, želeći ponuditi nešto novo i egzotično mikropoduzeće je naišlo na velik otpor njemačkog pivskog lobija po kojem samo čisto pivo od hmelja smije nositi taj naziv.
Cijela stvar nalikuje borbi Davida i Golijata tako da se pivo od konoplje trenutno može naći samo u pedesetak berlinskih lokala i ne smije se reklamirati.
Boreći se protiv državnog pivskog monopola mala pivovara pokušava naći druge načine popularizacije svog piva nudeći pivo s dodatkom meda i limuna te organizirajući jednodnevne tečajeve pravljenja piva po cijeni od 150 DM.
Indijska konoplja umjesto hmelja - izgleda kao pivo, prija kao pivo - ali se ne smije pivom zvati