ŤOpel i tradicija sportskih roadsterať ? službeni je slogan kojim se reklamira novi Opelov model Speedster. Pa iako moto zvuči dobro on je ipak samo eufemizam ili bolje rečeno Opelov pokušaj da se General Motorsova kćer izvuče iz višegodišnje roadster apstinencije i riješi imidža dosadnih i neinovativnih vozila.
Umjesto da je naglasak reklame stavljen na početak nove tradicije, model se uporno pokušava povezati sa starijom Opelovom braćom ? modelima Moonlight iz 1933. godine i Opel Aero GT iz 1969. - koja su završila prilično neslavno. Model Moonlight koji je imao 1,8 litreni motor, 33 konjske snage i najveću brzinu od 95 kilometara na sat proizveden je samo u pedeset primjeraka, a od njih je očuvan samo jedan i to onaj u vlasništvu poduzeća koji trenutno služi za propagandne svrhe najnovije kampanje.
Druga kruna marke s logom munje jest Opel Aero GT koji je prvi put predstavljen 1969. godine na Auto salonu u Frankfurtu i povučen je nakon što je izazvao niz pozitivnih reakcija. Nesretni model Aero GT nije naime uopće doživio serijsku proizvodnju.
Trideset godina kasnije bliski rođak modela Lotus Elise ? Opel Speedster nastavlja tradiciju i to s 2,2 litrenim motorom od 4 cilindra, 147 konjskih snaga, ukupnom težinom od 870 kila te cijenom od 59.900 maraka.
Godišnje će se vozilo proizvoditi u 3000 primjeraka, prodavati u petstotinjak prodajnih centara diljem Europe, a na kraju možda i opravdati da je zaslušio ime nastavljača ili bolje rečeno pokretača tradicije.