Prema britanskom Institutu za trgovinske standarde, kupovina putem interneta je često sporija, skuplja i napornija od kupovine dobara u dućanu. Djelatnici Instituta su u jednom od najvećih istraživanja internet kupovine, ikad provedenih u Velikoj Britaniji, testirali kupovinu na siteovima 102 e-trgovačke tvrtke. Ishod je 38 posto narudžbi koje nisu stigle u određeno vrijeme i 17 posto koje nisu uopće stigle.
Istraživanje je izbacilo na vidjelo razne neobične slučajeve. Primjerice, jedna je tvrtka uzela sve podatke s kreditne kartice i nakon toga isparila, a nacionalni lanac dostave cvijeća nije dostavio buket, ali ga je bez obzira na to naplatio. Zatim, jedna tvrtka koja prodaje slastice poslala je smljevenu čokoladu, dok je druga za dostavu kompjuterskog miša za put od 20 kilometara naplatila 20 dolara (otprilike 160 kuna). Veće, dobro poznate trgovačke kuće, pokazale su se kao lošiji ponuđači, dok su se manje kuće potrudile više.
Ujedno je otkriveno da 25 posto ispitanih siteova nije osigurano, što znači da su podaci s kreditnih kartica uz vrlo mali napor dostupni hakerima. Uz sve to, neki su online dućani pomiješali adrese, a drugi i nisu imali adrese sjedišta tvrtki.
I na kraju ono što je najviše povrijedilo očekivanja djelatnika instituta, tek za nešto manje od pola siteova se pokazalo da kupcima dozvoljavaju povrat robe unutar sedam dana nakon primitka.