Kćerka General Motorsa - Saab Automobile AB - 14. kolovoza uvest će novi logo. No što to simbolizira marinsko plava kružnica na kojoj je prikazana glava grifona sa zlatnom krunom i srebrnim natpisom SAAB. Moć i ponos? Čast i kraljevstvo?
Smjelim novitetom tvrtka SAAB želi vizualizirati nove vrijednosti marke ? istakli su njeni voditelji, ne otkrivajući ništa više od toga. A tajnu nije htio otkriti niti SAAB-ov umjetnički dizajner Carl Frederik Reutersward koji je zaslužan i za oblikovanje starog loga koji je uveden 1985. godine.
No, jedno je sigurno, logo djeluje opasno i ratnički čemu u prilog ide i ime Saabovoga ratnog aviona koji je sredinom osamdesetih godina dobio ima grifon ? mitološka mješavina orla i lava. No, to nije sve, jer je lik čudovišta i zaštitni znak na grbu Saabovog partnera Scancie, utemeljenog u provinciji južne Švedske Skonen, a s kojim je Saab 1968. i 1990. ušao u fuziju.
Deset godina kasnije Saab se osjeća dovoljno jakim da uzme ono što mu se sviđa, osvoji publiku te poveća prodaju.