To je prvo takvo središte u Hrvatskoj, a Svjetski institut za javno istraživanje - Galupov institut - ponudio je CATI-u da ga predstavlja u Hrvatskoj, doznaje se od dr. Željka Turkalja, dekana Ekonomskog fakulteta.
Prof. dr. Jasna Horvat s Ekonomskog fakulteta u Osijeku, voditeljica CATI-a, od projekata je posebno zanimljivim istaknula dnevno istraživanje medija za cijelu Hrvatsku te prikaz na Internetu.
Govoreći o CATI-u (Computer Assisted Telephone Interviewing)dr. Horvat je rekla da se tom metodom istodobno dobiva i pohranjuje odgovor ispitanika. Ispitivači čitaju pitanja sa zaslona računala, telefonski kontaktiraju s ispitanicima, te njihove odgovore upisuju u jedinstvenu bazu podataka. To omogućuje stalan nadzor ispitivača i istraživanja te učinkovito i cjenovno povoljno prikupljanje podataka.
Naručitelji istraživanja tom metodom mogu biti gospodarske tvrtke koje se aktivno uključene u tržišno natjecanje, tako da u skladu s marketinškim zakonitostima ponajprije istraže tržište i spoznaju potrebe, želje i namjere potrošača, a da onda donose i poslovne odluke.
Dr. Horvat je naglasila da je CATI osobito prikladan za istraživanje konkurencije i ponašanja potrošača. Sve prikupljene podatke CATI analizira s pomoću profesionalnoga statističkog programa, a primjenjuju se metode opisne statistike te jednovarijantne i viševarijantne statističke metode.
CATI se temelji na svjetskoj, a ne lokalnoj razini, kazala je dr. Horvat, "jer vjerujemo da samo tako možemo napredovati, to više što imamo mlade i obrazovane ljude". Posebno važnim ocijenila je što će u CATI-u studenti svoje teoretsko znanje moći i praktično provjeriti i primijeniti naučene metode.
Nekoliko poslova je već završeno, a veliko zanimanje pokazale su znanstvene ustanove i instituti koji se bave ispitivanjem javnog mnijenja u Hrvatskoj.